Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@13:30:24 GMT

در اخبار منتشره از تصمیمات اجرایی تناقض نباشد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۷۶۲۷

در اخبار منتشره از تصمیمات اجرایی تناقض نباشد

رییس قوه قضاییه گفت: نباید در اخبار منتشره از تصمیمات اجرایی تناقض باشد تامردم دچارسردرگمی نشوند.

 آیت الله رییسی  در جلسه مسوولین عالی قضایی گفت:  اقتضای تدبیر این است که در تعارض بین سلامت مردم و گشایش کسب و کارها حفظ جان مردم در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: دادرسی‌های الکترونیکی وغیرحضوری باید توسعه یابد تا هم کار مردم راه بیفتد هم جان آنها و همکاران قضایی حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییسی تصریح کرد: نباید در اخبار منتشره از تصمیمات اجرایی تناقض باشد تا مردم دچارسردرگمی نشوند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان در سخنانی با بیان اینکه استان واحد است و همه شما نماینده دولت هستید و باید یک‌صدا از شما در بیاید و همه دستگاه‌های اجرایی با وحدت کار کنند، اظهار داشت: آحاد ارکان نظام در استان همه حکمرانی می‌کنیم تا مردم از خدمات این حکمرانی بهره‌مند شوند، تک‌صدایی نباید داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه از چندصدایی هیچ‌کسی بهره نمی‌برد، افزود: وحدت خدمات نظام را بالا می‌برد و مردم را از شما راضی نگه می‌دارد.

استاندار لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و مدیران نوکر مردم هستند، حق ندارند مردم را درب اتاق خود نگه دارید، گفت: عدالت و کرامت انسانی شعار همه دستگاه‌های اجرایی استان باید باشد.

شفقت با تأکید بر لزوم فراهم‌کردن مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف استان، تصریح کرد: برای مصوبات سفر رئیس‌جمهور باید هدف‌گذاری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی ما این است که قبل از ماه محرم سفر دوم رئیس‌جمهور را به استان داشته باشیم، گفت: شرط این هم این است که مدیران مصوبات را پیش ببرند، من فقط نظارت می‌کنم، از الان تا روزی که هستم کار من فقط نظارت است.

استاندار لرستان، بیان داشت: من که نباید کار اجرایی کنم، کار من راهبردی، هدایت و نظارت است.

شفقت با تأکید بر اینکه از تورم نیروی انسانی در ستادهای مرکزی بپرهیزید، عنوان کرد: شهرستان‌ها و بخش‌ها باید فعال باشند و روند خدمت‌رسانی در آنها فعال باشد.

وی با تأکید بر لزوم وحدت وزارتی در استان، گفت: از پروژه‌هایی سفر که اعلام شده عملیاتی و تکمیل شده، باید از سوی معاونت عمرانی بازدید صورت گیرد.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه لرستان جوان‌ترین استان کشور است و باید طرح‌ها و پروژه‌های مهم در حوزه ورزش و جوانان در استان عملیاتی شود، گفت: باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم، دیگران، دولت و … را مقصر نکنیم، من مهمان شما هستم، آمده‌ام اینجا نوکری کنم، آنچه برای من مهم است این بوده که وقتی از این استان رفتم مردم از من راضی باشند.

کد خبر 6087629

دیگر خبرها

  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • حجاب و چالش خلاقیت در حکمرانی
  • پلیس، لینکی برای ثبت ‌نام در تذکرکشف حجاب ارسال نکرده ‌است
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • لینک‌های ثبت‌نام در تذکر لسانی کشف حجاب از طرف پلیس نیست