Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:41:24 GMT

بیش از ۲ تن الکل ایزو پروپیل در شهرستان ری کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۷۶۳۰

بیش از ۲ تن الکل ایزو پروپیل در شهرستان ری کشف شد

موسی احمدی روز دوشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان بازدید از انبارها به منظور پایش ملزومات بهداشتی، این میزان الکل  به دلیل اختفا و امتناع از عرضه؛ کالا کشف و ضبط شد.
وی خاطرنشان کرد: با افزایش درخواست و نیاز جامعه به مواد شوینده و ضدعفونی کننده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، گشت‌های نظارتی مشترک با حضور کارشناسان شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، صنعت، معدن تجارت و فرمانداری نیز افزایش یافته و روزانه بیش از چهار اکیپ واحدهای صنفی تولیدی و غیره را مورد نظارت و بازرسی قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی یادآور شد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مقامات قضایی و همکاری نیروی انتظامی افراد متخلف و فرصت‌ طلبی که اقدام به احتکار کالاهای بهداشتی و  تولید مواد ضدعفونی‌کننده غیرمجاز و تقلبی کرده‌اند، دستگیر و اموال کشف شده نیز ضبط و تحویل مراجع قانونی و قضایی می‌شوند.
شهرستان ری با جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است، این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به مراکز تجاری پایتخت مرکز دپو کالا و محل استقرار بیشترین میزان انبار کالا در کشور است.

برچسب‌ها شهرستان ری احتکار پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری احتکار شهرستان ری احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، بازرسان این مدیریت به همراه پلیس امنیت اقتصادی استان در گشت مشترک، یک واحد صنفی انبارِ غیر مجازِ لوازم یدکی خودرو‌های سنگین (لوازم گاردن) و فولاد آلیاژی قاچاق و احتکار شده (ثبت نشده در سامانه جامع انبارها) در اصفهان کشف کردند.
در بازرسی از این انبار ۷۷۱۶۹ قطعه لوازم یدکی، ۵۶۸۸۷۳ کیلوگرم انواع فولاد آلیاژی و ۴۲۸۶۴ متر انواع لوله آلیاژِی ایتالیایی، مجموعا به ارزش ۵۲۳ میلیارد ریال کشف و پرونده احتکار کالا برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

دیگر خبرها

  • نصب بنر اموات در دهدشت ممنوع است
  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • ۵۰ هکتار اراضی ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش