Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمار کل مبتلایان به کرونا در آمریکا به ۳۳۷۶۲۰ رسیده و با فوت حداقل ۱۱۴۷ نفر طی روز گذشته تعداد کل قربانیان ویروس در این کشور به ۹۶۴۳ نفر رسیده است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با افزایش شدید شمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در آمریکا، مقام‌های این کشور خبر دادند، یک ببر در باغ وحش «برونکس» شهر نیویورک به ویروس کرونا مبتلا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که این اولین مورد ابتلای یک حیوان در آمریکا به کرونا است.

طبق گزارش آسوشیتدپرس، مقام‌های این باغ وحش از چندین ببر و شیر بیمار تست کرونا گرفتند و نتیجه تست نشان داده که یک ببر به نام «نادیا» کرونا گرفته است.

به باور مقام‌های آمریکایی، این ببر از یک کارگر باغ وحش برونکس به ویروس کرونا مبتلا شده باشد. مقام‌های باغ وحش می‌گویند که ببر بیمار در حال درمان است و انتظار می‌رود حالش خوب شود.


پیش از این خبر ابتلای دو سگ در هنگ‌کنگ به کرونا و فوت یکی از آن‌ها خبرساز شده بود.

در تاریخ اول مارس (۱۱ اسفند ۱۳۹۸)، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه آزمایش ویروس کرونای اولین سگ در هنگ کنگ که صاحبتش به این ویروس مبتلا بوده مثبت شده است که این اولین مورد از انتقال ویروس از انسان به حیوان به حساب می‌آمده است.

انتشار خبر ابتلای یک ببر به کرونا در شرایطی صورت گرفته که آخرین خبر‌ها از آمریکا از افزایش شدید تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونا در این کشور حکایت دارد.

دانشگاه «جانز هاپکینز» اعلام کرد در روز یکشنبه (دیروز) آزمایش کرونا بیش از ۲۵۵۴۴ نفر در آمریکا مثبت اعلام شده تا شمار کل مبتلایان به ۳۳۷۶۲۰ برسد.

حداقل ۱۱۴۷ نفر نیز طی روز گذشته فوت کردند تا شمار کل قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به ۹۶۴۳ نفر برسد. همچنین اعلام شده ۱۷.۵۳۰ نفر از بیماران بهبود یافته‌اند.

ارائه این آمار و ارقام در حالی است که روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از متخصصان حوزه بهداشت و درمان آمریکا گزارش داده میزان تلفات کرونا در این کشور بسیار بیشتر از آمار‌های اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویروس کرونا در آمریکا ویروس کرونا باغ وحش یک ببر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر و شمار زخمی ها به ۷۶ هزار و ۶۶۴ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، در شش مورد جنایت، ۵۶ شهروند فلسطینی را شهید و ۸۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین امروز تجمع فلسطینی‌ها در منطقه شیخ رضوان در شمال غزه را بمباران کرد که در آن ۶ نفر به شهادت رسیدند.

براساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب نیز به خانه ای در جنوب نوار غزه حمله و هفت فلسطینی را شهید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • شعار "بهت افتخار می کنیم ایران" در مترو نیویورک آمریکا (فیلم)
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت