Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده شکایت فرناندو گابریل از پرسپولیس به یکی از چالش‌های روز این باشگاه تبدیل شده است. چندی قبل هنگامی که مسئولان باشگاه برای عقد قرارداد با آنتونی استوکس به امارات رفته بودند، با گابریل نیز توافق‌ نامه‌ای را امضا کردند که البته مفاد آن از سوی پرسپولیس هرگز عملی نشد. از طرفی امروز از سوی پرسپولیسی‌ها عنوان شد که فیفا مشکل باشگاه را با این بازیکن حل کرده، اما گابریل می‌گوید که هنوز اتفاق جدیدی در پرونده او با سرخپوشان رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- فرناندو گابریل گفت: هنوز هیچ اقدام جدیدی در مورد این پرونده صورت نگرفته است و فکر نمی‌کنم که این مشکل حل شده باشد.

وی افزود: چندی قبل با مسئولان پرسپولیس توافق‌نامه‌ای را امضا کردم و علاوه بر تخفیف زیاد، به آنها مهلت نیز دادم. طبق آن توافق‌نامه قرار شد که مسئولان پرسپولیس در روز ۱۱ اسفند (یکم مارس) برای پرداخت پول اقدام کنند اما پنج روز پیش از آن فیفا رای خود را در پرونده اعلام و پرسپولیس را به پرداخت مبلغ بسیار بیشتری محکوم کرد. من منتظر بودم تا مسئولان باشگاه به وعده خود طبق توافق عمل کنند تا من هم شکایتم را از فیفا پس بگیرم، اما هیچ اقدامی از سوی پرسپولیس صورت نگرفت.

هافبک برزیلی اسبق سرخپوشان اضافه کرد: من بارها ثابت کردم که دوست ندارم هیچ مشکلی از سوی من برای پرسپولیس ایجاد شود و به همین خاطر و با وجود گذشت چند سال حاضر به امضای توافق‌نامه شدم.

گابریل در پایان تاکید کرد: ظاهرا پرسپولیس برای حل این پرونده با فیفا نامه‌نگاری کرده است تا این پول از طریق این نهاد پرداخت شود و من اطلاع دیگری در این زمینه ندارم و تنها می‌دانم که هیچ ابلاغیه جدیدی دریافت‌ نکرده‌ام و اتفاق تازه‌ای در این پرونده رخ نداده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرناندو گابریل پرسپولیس پرسپولیس فیفا فرناندو گابریل استوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق منچستریونایتد و رئال مادرید، عضو کادرفنی آرسنال می‌شود

گابریل هاینزه به جمع دستیاران میکل آرتتا اضافه خواهد شد

طرفداری | به گزارش ESPN، گابریل هاینزه در آستانه ملحق‌شدن به کادرفنی آرسنال قرار دارد. این چهره ۴۵ ساله طی هفته‌های اخیر در لندن حضور داشته و مذاکراتی با میکل آرتتا انجام داده‌است. مطابق خبرها، هاینزه قرار نیست روی نیمکت آرسنال بنشیند و نقش متفاوتی نسبت به دیگر دستیاران آرتتا خواهد داشت.

گابریل هاینزه در دوران بازی خود، مدافع میانی بود و برای باشگاه‌های مطرحی چون منچستریونایتد، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و آاس رم به میدان رفت. در کارنامه مربی‌گری هاینزه که از سال ۲۰۱۵ وارد این عرصه شده‌است، هدایت چند تیم آرژانتینی و آمریکایی دیده می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی و آمریکا را فروریخت
  • سوییس به معاهده آرتمیس پیوست
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد
  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • مدافع سابق منچستریونایتد و رئال مادرید، عضو کادرفنی آرسنال می‌شود