Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در لرستان به لزوم ساماندهی توزیع اقلام بهداشتی در لرستان تاکید کرد و گفت: استاندار و فرمانداران، گروههای جهادی را حمایت کنند چرا که  برای مقابله با کرونا نیازمند حضور گروه‌های جهادی و جوانان هستیم. ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در چهارمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار داشت: حضرت علی اکبر(ع) با توجه به اوصاف پیامبر (ص) از لحاظ منطق،گفتار صادقه، صورت و سیرت شبیه تریت انسان به پیامبر (ص) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حضرت علی اکبر(ص) به عنوان جوانی که مظهر ایثار، آگاه، ولایت مدار، متواظع و حق پذیر  بهترین الگو برای جوانان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با توزیع اقلام بهداشتی  در استان نیز افزود: اگر جهت ساماندهی اقلام بهداشتی در استان اقداماتی انجام شود به طور یقین شاهد  گشایشی در این حوزه خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امسال مراسمات ویژه نیمه شعبان به دلیل شیوع کرونا و اهمیت سلامت مردم از طریق مجازی برگزار می‌شود عنوان کرد: در بحث  فعالیت گروه‌های جهادی  بنده پیشنهاد می‌کنم استاندار و فرمانداران با نمایندگان گروه‌های جهادی دیداری داشته باشند و از نزدیک در جریان کار این گروه‌ها قرار گیرند چرا که ممکن است مشکل کرونا ادامه داشته باشد بر همین اساس به کمک و حضور این  جوانان در گروه‌های جهادی  در شهرها و بخش‌های استان  نیاز داریم در همین راستا باید از این گروه‌ها حمایت کنیم. 

تیم درمانی بسیج پزشکی لرستان به درمان بیماران کرونایی خرم‌آباد می‌پردازندسنگ تمام گروه‌های جهادی لرستان در مقابله با کرونا / آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای همکاری با جهادگران‌حسینیه‌ای که کارگاه‌ تولید ماسک شد / سپاه ماسک مورد نیاز لرستان را تامین می‌کند +تصاویر

وی خطاب به رئیس علوم پزشکی لرستان بیان کرد: با توجه به بودجه‌ای که از طرف دولت جهت مقابله با کرونا تعریف شده است از ظرفیت نمایندگان جهت مذاکره با سازمان برنامه و بودجه و سایر مقامات کشوری جهت گرفتن بودجه برای  مراکز بهداشتی و بیمارستانی  استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: از ریاست دانشگاه علوم پزشکی انتظار داریم چنانچه بودجه‌ای درآینده  به دانشگاه اختصاص دادند در  اختیار کادر درمانی قرار بدهند که احساس خستگی نکنند.

وی تصریح کرد: روحانیون استان لرستان از همان روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان پای کار آمدند و گام‌های بسیار خوبی برداشتند و تا ریشه کنی این ویروس منحوس در کنار مسئولان و گروه‌های جهادی هستند.

انتهای پیام/645/ی R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقابله با کرونا گروه های جهادی اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت امکانات درمانی تیران برای رفع نیاز مردم و مسافران

فرماندار تیران و کرون گفت: توسعه و تقویت زیرساختی و نیروی انسانی در بخش درمان این شهرستان برای تأمین نیاز مردم و گردشگران ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی‌کیا امروز _شنبه اول اردیبهشت_ در جلسه معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های امکاناتی و تأمین نیروی انسانی توانمند و متخصص در حوزه درمان این منطقه برای خدمت‌رسانی و رفع نیاز جمعیت ۷۰۰۰۰ نفری این شهرستان لازم است.

وی افزود: علاوه بر خدمات‌رسانی به مردم تیران و کرون، ارائه خدمت به مسافران و گردشگران نیز از اهمیت خاصی برخوردار بوده و باید امکانات بهداشت و درمان این منطقه تقویت شود.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: حجم بالای تردد در جاده‌های این شهرستان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و وقوع حوادث ترافیکی و نیاز مسافران به خدمات درمانی به تجهیزات و نیروی متخصص درمانی نیاز دارد.

محمدی‌کیا با اشاره به اینکه بیمارستان بهنیا تیران با امکانات زیرساختی نیازمند کادر متخصص است، تصریح کرد: اختصاص پزشک، پرستار و دیگر تیم درمان به این منطقه ضرورت دارد که دانشگاه علوم پزشکی در بخشی از نیاز همکاری داشته است.

وی اضافه کرد: تکمیل پروژه بیمارستان تخصصی امام رضا (ع) تیران در دستور کار مدیریت شهرستان قرار دارد و با همکاری نماینده مجلس و مسئولان بهداشت و درمان پیگیری می‌شود اما تا بهره‌برداری از پروژه بیمارستان باید روند خدمت‌رسانی در این مرکز با بهترین کیفیت انجام شود.

فرماندار تیران و کرون تلاش برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری‌ها را نیز مهم خواند و اذعان داشت: اصل پیشگیری از بیماری‌های روحی و جسمی مورد توجه بهداشت و درمان شهرستان باشد و برای آن راهبرد ارائه کند.

محمدی‌کیا به تعامل مدیران دستگاه‌های اداری با همدیگر اشاره کرد و گفت: سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون با روحیه مردم داری و تعاملی اهداف شهرستان را دنبال کند.

توجه دانشگاه علوم پزشکی به نیازهای بهداشتی و درمانی تیران و کرون

حمید گله‌داری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان نیز در این جلسه به موضوعات بهداشتی و درمانی تیران و کرون اشاره و اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی نیاز درمانی و بهداشتی این منطقه را مورد توجه قرار داده است.

وی افزود: سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون با احصا نیازها و ارائه برنامه برای رفع نیازها برنامه‌ریزی و مسیر توسعه را با همکاری مسئولان شهرستان پیگیری کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به توجه به نیازهای بهداشتی این منطقه خاطرنشان کرد: جذب نیروی بومی و توسعه امکانات در خانه‌های بهداشت برای پیشگیری از بیماری‌ها انجام شده و همین موضوع اقدام جدی در پیشگیری از بیماری‌ها محسوب می‌شود.

در این جلسه عباس قاری به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون معرفی شد. سعید چمی پیش از این مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بود که دو هفته پیش بر اثر بیماری فوت کرد.

کد خبر 746438

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد
  • راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای لرستان
  • لزوم تقویت امکانات درمانی تیران برای رفع نیاز مردم و مسافران
  • مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی نداریم/توزیع ۲۰۰۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن مرغ در اصفهان