Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:55:36 GMT

لزوم همکاری تولیدکنندگان بزرگ نفت برای توافق اوپک پلاس

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۷۸۹۷

لزوم همکاری تولیدکنندگان بزرگ نفت برای توافق اوپک پلاس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ثامر غضبان روز یکشنبه (۱۷ فروردین‌ماه) پس از تماس تلفنی با برخی همتایان خود در سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش موسوم اوپک پلاس در بیانیه‌ای اعلام کرد درباره دستیابی به توافقی جدید برای کاهش تولید نفت خوش‌بین است.

وی گفت: هرگونه توافق جدیدی به حمایت تولیدکنندگان اصلی نفت خارج از اتحاد اوپک پلاس از جمله ایالات متحده، کانادا و نروژ  نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیدکنندگان اوپک و غیراوپک برگزاری نشست فوق‌العاده اوپک پلاس، با هدف کاهش تولید نفت را تا ۹ آوریل (پنجشنبه، ۲۱ فروردین‌ماه) به تعویق انداختند، زیرا اختلاف‌ها بین مسکو و عربستان سعودی درباره مقصر دانستن همدیگر در بحران بازار نفت، شدت گرفته است.

کد خبر 4893523

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت نفت اوپک غیر اوپک عراق ویروس کرونا قیمت نفت بانک مرکزی ایران ایالات متحده آمریکا وزارت صنعت معدن و تجارت بورس بازار سهام وزارت جهاد کشاورزی اوپک قیمت دلار بیکاری گمرک ایران سال جهش تولید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۶۵ هزار تومان رسید

حمیدرضا کاشانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۰ هزار تومان و هر شانه ۵۰ تا ۵۵ هزار تومان است.

به گفته او، با توجه به افت شدید قیمت تخم مرغ، هر شانه محصول با نرخ ۶۵ هزار تومان برای مصرف کننده در خیابان توسط وانتی ها عرضه می شود.

کاشانی ادامه داد: علی رغم آنکه خواستار خرید حمایتی ماهانه ۱۰ هزار تن تخم مرغ مازاد توسط پشتیبانی امور دام از مرغداران شدیم، اما به رغم زیان هنگفت تولیدکنندگان این امر محقق نشده است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن تولید روزانه تخم مرغ را ۲ هزار و ۷۰۰ تن اعلام کرد و افزود: بنابر آمار با احتساب سرانه مصرف روزانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ تن از این میزان مازاد بر نیاز کشور است.

او گفت: با توجه به افت شدید قیمت تخم مرغ، عدم حمایت از این صنعت موجب شده تا اکثر تولیدکنندگان تولید را از دست بدهند و به عبارتی اتفاق گوشت قرمز اینبار برای تخم مرغ رخ می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۶۵ هزار تومان رسید
  • امضای توافق‌نامه اقتصادی و فرهنگی میان کره شمالی و بلاروس 
  • همکاری اقتصادی و فرهنگی کره شمالی و بلاروس 
  • محدودیتی برای خرید مازاد تولید مرغ نداریم
  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • قیمت رانا در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • لزوم همکاری ‌های امنیتی در بستر سازمان شانگهای
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش جزیی قیمت‌ها در بازار