Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه دومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران از لغو برگزاری این برنامه در فروردین‌ماه جاری خبر داد.

اخبار فرهنگ و هنر - این برنامه پیش از این قرار بود یکشنبه ۲۴ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ برگزار شود که با توجه به شرایط نامناسب شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های ایمنی وزارت بهداشت تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش پس از کنترل بیماری کرونا و در زمانی مناسب با داوری ۸ اثر راه‌یافته به بخش نهایی این رویداد در سالن فردوس موزه سینما برگزار خواهد شد.

دومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری بنیاد سینمایی فارابی، دفتر توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی کشور و موزه سینما برگزار می‌شود و علاوه بر اهدای جوایز به سه مقاله برتر، مقالات برگزیده نهایی پس از داوری هیات علمی در کتاب «مطالعات فیلم کوتاه» منتشر خواهند شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت بهداشت بیماری کرونا فیلم کوتاه تهران وزارت بهداشت بیماری کرونا جشنواره فیلم کوتاه تهران مطالعات فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در هفته اول خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در هفته اول خرداد ماه سال جاری همزمان با جشن نود سالگی دانشگاه در مصلی برگزار می‌شود.

کلیه دانشجویان و سازمان‌های علاقمند به شرکت در نمایشگاه می‌توانند از طریق سایت اداره کل مهارت دانشگاه تهران به نشانی tcs.ut.ac.ir در بخش کار فرما و کارجو نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم
  • برگزاری همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم
  • ​​​​​​​«همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» برگزار شد
  • برگزاری «همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود