Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی با گرامیداشت هفته هنر انقلاب و یاد و نام شهید آوینی، از برگزاری برنامه‌های این هفته به صورت مجازی خبر داد و گفت: تربیت هنرمند تراز انقلاب از اهداف اساسی بسیج هنرمندان است. ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حامد شب خیز اظهار داشت: به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بسیج هنرمندان و سالگرد شهادت سیدشهیدان اهل قلم (شهید سید مرتضی آوینی) هفته هنر انقلاب اسلامی با برنامه های در نظر گرفته شده از 20 تا 27 فروردین ماه سال جاری در آذربایجان شرقی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاریخ هیچگاه فعالیت‌های اثرگذار و ماندگار هنرمندان در حوزه‌های مختلف هنری را که در مقابله با پیشگیری ویروس کرونا انجام دادند را فراموش نخواهد کرد، چراکه اگر این قشر نبودند در این پیچ خطرناک شاید جامعه صدمات بیشتری را متحمل می‌شد.

حجت الاسلام لایینی: برخی از هنرمندان با مفاهیم هنر انقلاب اسلامی سازگاری ندارندامام جمعه اردبیل: بزرگترین هنر انقلاب اسلامی آزادی بیان استشناسایی ظرفیت‌های مغفول در حوزه هنر انقلاب زمینه‌ساز انقلاب هنری در خوزستان است

مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: اقدام هنرمندانی که در تمامی عرصه‌ها و رشته‌ها پای کار آمدند و با خلق اثر در جهت امید بخشی به جامعه و با ایجاد پویش‌هایی از قبیل «در خانه بمانیم»، «دست در دست هم کرونا را شکست می دهیم»، «در بهار همدلی کرونا را شکت خواهیم داد» فعالیت هایی را انجام دادند، تحسین برانگیز بوده و قدردان زحمات آن‌ها هستیم.

شب‌خیز در بخش دیگر از سخنان خود در خصوص برنامه های آینده این سازمان بسیج هنرمندان استان، گفت: این سازمان بر اساس اهداف تعریف شده در سال جدید اقدام به تولید آثار و به کارگیری هنر و هنرمند ارزشی و انقلابی در جامعه اسلامی خواهد کرد.

وی ایجاد گروه‌های جهادی و محرومیت زدایی فرهنگی و هنری، توسعه گروه‌های جهادی هنری و ادبی، شبکه سازی هنری و ادبی انقلاب اسلامی، کادر سازی و تربیت هنرمند طراز انقلاب اسلامی، نقش آفرینی و تغییر موازنه‌های هنری و ادبی جامعه به سمت ارزش‌های انقلابی و اسلامی، معرفی الگوها و اسوه‌های هنری شهید در جامعه هنری، ترویج فرهنگ ایثار در بین هنرمندان، ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی با زبان هنر را از دیگر برنامه‌های بسیج هنرمندان در این راستا برشمرد.

گفتنی است از جمله برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی می توان به تجلیل از هنرمندان ارزشی و بسیجی سازمان بسیج هنرمندان استان به صورت مجازی، رونمایی از تولیدات و آثار جدید سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی و بارگذاری کتاب‌های صوتی در فضای مجازی و استفاده عموم جهت تشویق در خانه ماندن ‌اشاره کرد.

انتهای پیام/115/ ت

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بسیج هنرمندان هنر انقلاب اسلامی هفته هنر انقلاب آذربایجان شرقی صورت مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در آستانه هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج در نشست خبری  شرکت کرد و به خبرنگاران گفت: ۲ هزار و ۷۶۰ برنامه در سطح بسیج و ۱۴۱ برنامه در سطح سپاه طی هفته عقیدتی و سیاسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی ادامه داد: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان حلقه‌های صالحین، برپایی حلقات صالحین، برگزاری مسابقه نقاشی و خطاطی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و سایر شهدا اهم برنامه‌ها است.

وی، بصیرت دهی به جامعه را از عمده برنامه های سپاه و بسیج در هفته عقیدتی، سیاسی اعلام کرد و گفت: امروزه جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه است. 

حجت الاسلام فیاضی، اظهار کرد: جامعه ای موفق است که اهل بصیرت باشند و با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم به واسطه بصیرت و آگاهی ایجاد شده، در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره حضور فعال داشتند. 

وی تشریح ثمرات و موفقیتهای انقلاب اسلامی را از مصادق جهاد تبیین دانست و گفت: وعده صادق تجلی و مایه تبلور انقلاب اسلامی بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، تاکید کرد: ایران، آرمانی ترین کشور در دفاع از دین و استقلال در دنیا است لذا تبیین دستاوردها و موفقیتهای نظام در دستور کار قرار گیرد. 

از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد