Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان با بیان اینکه خیلی موارد را در استان می‌توان پیگیری کرده و به نتیجه رساند گفت: معطلی دریافت مجوز سرمایه‌گذاری از مشکلات اصلی جهش تولید است. ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدائی صبح امروز در جلسه طرح‌های جهش تولید استان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد با بیان اینکه در جهش تولید باید به روش‌های تولید بپردازیم اظهار داشت: در سال قبل که رونق تولید بود شش محور را عنوان کردیم و امروز همان‌ اولویت‌ها را در برنامه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فعال کردن واحدهای نیمه‌فعال، راه‌اندازی واحدهای جدید و ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان بخشی از این شش محور بود افزود: امسال نیز همین موارد را به‌عنوان جهش تولید دستورالعمل کرده‌اند.

استاندار کرمان: مهارت‌آموزی‌ باید براساس فرصت‌های شغلی در استان انجام شودگزارش ویدئویی تسنیم|جهاد کارگران کارخانه لاستیک کرمان برای تحقق جهش تولید / رعایت پروتکل بهداشتی در خط تولیدخسارات اقتصادی کرونا در کرمان بررسی می‌شود

استاندار کرمان با عنوان اینکه در شمال استان 300 واحد غیرفعال داریم که از این تعداد در سال 98 فقط 30 واحد فعال شده است گفت: در صدور مجوزها هنوز گرفتاری‌های قبلی را داریم و اعتقاد دارم مدیران استان پنجره واحد اقتصادی را قبول ندارند.

وی با بیان اینکه هر چه در صدور مجوزها تاخیر داشته باشیم جهش تولید هم کمتر اتفاق می‌افتد افزود: دو پتروشیمی در استان داریم که یکی از سال 92 و دیگری از حدود سال 93 را پیگیری کردیم اما هنوز نتوانستیم منابع مالی آنها را تامین کنیم.

فدائی با ابراز اینکه چه تضمینی وجود دارد که طرح‌هایی که پیشنهاد می‌شود منابع مالی آنها هم تامین و اجرایی شوند گفت: در استان در رابطه با جهش تولید باید خودمان دست به دست هم بدهیم و عمل کنیم.

وی با بیان اینکه خیلی موارد را در استان می‌توان پیگیری کرده و به نتیجه رساند ادامه داد: معطل شدن متقاضیان مجوز سرمایه‌گذاری یکی از مشکلات اصلی توسعه است.

استاندار کرمان با ابراز اینکه اگر ما در استان تمام توان خود را بر این بگذاریم که به صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری سرعت بدهیم خیلی از مشکلات برطرف می‌شود گفت: راه‌اندازی واحدهای کوچک برای رفع نیازهای واحدهای بزرگ صنعتی و معدنی یک ظرفیت است که باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام/511/ ت

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استانداری کرمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کرمان استانداری کرمان استان کرمان استاندار کرمان سرمایه گذاری جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای یکی از چالش‌های مهم باشگاه‌های ایرانی است. حال باشگاه هوادار با انتشار یک گزارش از عملکرد خود در این زمینه، از تلاش برای دریافت مجوز حرفه‌ای در پنجمین سال حیات خود خبر داد.

باشگاه هوادار از یک سال و شش ماه پیش با تشکیل کارگروهی روند حرفه‌ای سازی خود را آغاز کرده است. این باشگاه ابتدا و برای نخستین مرتبه پروانه فعالیت ورزشی سه ساله خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرد و بعد از آن به تیم‌داری در رده‌های نوجوانان، جوانان و امید روی آورد. همچنین باشگاه هوادار به زودی مدارس فوتبال خود را در تهران راه اندازی خواهد کرد.

همچنین در جهت کسب مجوزهای حرفه‌ای، این باشگاه با هتل‌های مختلف و مجموعه ورزشی آزادی و دستگردی برای برگزاری تمرین و بازی‌ها قرارداد بسته است. از سوی دیگر هواداری ها یکی از ارزان‌ترین باشگاه‌های ایران هستند و باتوجه به انضباط مالی و نداشتن بدهی، کار راحت‌تری برای دریافت مجوز دارند.

همچنین کارگاه های آموزشی مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تمامی رده های سنی مجموعه در مقاطع زمانی گوناگون برگزار شده است و این باشگاه تصاویر این کلاس‌ها را منتشر کرد.

به نظر می‌رسد با تمامی این موارد، هوادار مشکلی بابت دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای خود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • استاندار خوزستان: بازرگانی یکی از مهمترین راه‌های افزایش تولید است
  • توسعه صنایع پایین دستی در خوزستان شکل نگرفته است
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • معطلی ۱۷ ساله پروژه گردشگری سرعین و نارضایتی مردم
  • تولید مردم محور کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • سرمایه اجتماعی، امکان جذب و تجمیع سرمایه‌های فیزیکی و مادی را فراهم می‌کند
  • تاکید استاندار بر تحقق شعار سال در امر تولید و سرمایه‌گذاری