Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان کمک یکصد میلیارد ریالی داوطلبان هلال احمرمازندران در برنامه مهار کرونا در استان، گفت: تهیه و تولید انواع ملزومات بهداشتی نظیر ماسک، دستکش، مواد ضد عفونی کننده و لباس ویژه و همچنین اجرای چند طرح ابتکاری با هدف صیانت از سالمندان و سایر اقشار آسیب پذیر از جمله خدمات این جمعیت جهت مقابله با ویروس کرونا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در پی شیوع ویروس کرونا و نیاز شهروندان به ملزومات بهداشتی داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر مازندران در راستای برنامه‌های عام المنفعه هلال احمر، توانستند تاکنون ۲۵۰ هزار عدد ماسک را تهیه و تولید و در میان مردم توزیع کنند.

اکبری همچنین تهیه و اهدای دو هزار و ۵۰۰ عدد ماسک فیلتردار، تهیه و تولید ۶۵ هزار جفت دستکش لاتکس و معمولی، اهداء ۱۸۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده، سه هزار عدد ژل ضدعفونی کننده، تهیه ۱۹ هزار بسته بهداشتی و بیش از چهار هزار دست لباس مخصوص را از مهمترین خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر استان برشمرد.

او دریافت و تجمیع ملزومات اهدایی بهداشتی از سوی خیران و بسته بندی آن در پک‌های انفرادی و خانوادگی و توزیع آن درمیان جامعه هدف بویژه اقشار کم برخوردار و مددجویان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را از دیگر اقدامات داوطلبان جمعیت هلال احمراستان اعلام کرد و گفت:تمامی خانه‌های داوطلب جمعیت هلال احمراستان با تمام ظرفیت و تلاش حداکثری در راستای برنامه مهار ویروس مرگبار کرونا مشارکت دارند.

اکبری ارزش اقلام بهداشتی فوق را نزدیک به یکصد میلیارد ریال اعلام کرد.

او همچنین از اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه و پیام آوران بشردوستی توسط اعضای جوانان این جمعیت خبرداد و افزود: در طرح‌های اجرایی جوانان هلال احمر استان بیش از ۴۸ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند و از خدمات ارائه شده که بصورت تمرکزی بر محور پیشگیری از بیماری کرونا اجرا شد بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمرمازندران برنامه مهار کرونا ملزومات بهداشتی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت