Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شیوع ویروس کرونا در آمریکا بر عرصه های مختلف این کشور تاثیر گذاشته و موضوع انتخابایت ریاست جمهوری این کشور را در هاله ای از ابهام فرو برده است. تاریخ انتشار: 12:56 - 18 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۳۳۶ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ پس از تعویق زمان برگزاری رقابت‌ های درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در چند ایالت به دلیل نگرانی از شیوع «کرونا»، «جو بایدن»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری این کشور از احتمال برگزاری انتخابات به شیوه پستی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش «ای بی سی»، «بایدن»، می‌گوید: «انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا در ماه نوامبر احتمالا به دلیل بحران کرونا به صورت پستی برگزار شود.»
وی با اشاره به این که زمان اندیشیدن به چگونگی برگزاری انتخابات فرا رسیده، گفت: «تداوم بحران کرونا نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها احتمالا به صورت پستی رای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کنند.»
«بایدن»، در بخش دیگری نیز پیشنهاد کرد نشست تابستان امسال حزب دموکرات در «میلواکی» برای معرفی نامزد این حزب به منظور حضور در انتخابات ریاست جمهوری و رقابت با «دونالد ترامپ»، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود.   بیشتر بخوانید:  بایدن از ترامپ سبقت گرفت
این در حالی است که ترامپ بر برگزاری نشست سالانه حزب جمهوریخواه در اواخر ماه آگوست تاکید دارد.   وی ابراز امیدواری کرده که اوضاع در این کشور تا ماه اگوست به حالت عادی برگردد.
در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ نیز کمتر از یک چهارم آرا از طریق پست الکترونیک اعلام شده بود.
از سوی دیگر جدیدترین نظرسنجی‌های انتخاباتی در آمریکا از موقعیت نه چندان مطلوب دونالد ترامپ در افکار عمومی حکایت دارد.
براساس جدیدترین نظرسنجی‌های انجام شده توسط «راسموسن ریپورتز» و «ای بی سی نیوز» و «ایپسوس» نارضایتی افکار عمومی از عملکرد ترامپ از ۵۰ درصد عبور کرده است.
برتری «بایدن»، بر «برنی سندرز»، سناتور «ورمونت» و رقیب وی در حزب دموکرات از یک سو و شانس بیشتر بایدن در برابر ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری از سوی دیگر از دیگر یافته‌ های نظرسنجی‌های جدید هستند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است