Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح، سرلشکر پاسدار محمد باقری روز دوشنبه در پیامی اظهار داشت: در جریان مقابله و مبارزه با ویروس کرونا که متاسفانه هر چند جان تعدادی از هموطنان را گرفته است؛ اما ایثار، مجاهدت و نوع دوستی در مراکز درمانی کشور و نیروهای مسلح، صحنه‌های نابی را رقم زده است که یادآور دلاور مردی‌های رزمندگان ۸ سال دوران دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجاهدت مردان و زنان سفیدپوش بهداشت و درمان که با تلاش شبانه‌روزی خود در صحنه خطیر مبارزه با ویروس کرونا خطرها به جان خریده‌اند تا جان انسانی را نجات دهند.

این پیام افزود: همزمان با تلاش مجموعه درمانی کشور و بخش‌های درمانی و بهداشتی نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، وزارت دفاع، نیروی انتظامی و بسیجیان سلحشور و ایثارگر نیز با بسیج امکانات و بکارگیری همه ظرفیت‌های مادی و معنوی در حوزه‌های مختلف از جمله اقدامات پزشکی، بهداشتی، رفع آلودگی اماکن و معابر، غربالگری، تولید اقلام تخصصی، فعال بودن بیمارستان‌های ثابت و ایجاد بیمارستان‌های سیار و نقاهتگاه‌های متعدد توانسته‌اند، نقش موثر و تعیین کننده‌ای در امر مبارزه و مقابله با این بیماری ایفا کنند که بسیار امیدبخش و قابل قدردانی است.

باقری تصریح کرد: لازم می‌دانم از همراهی آحاد ملت شریف ایران با مراکز درمانی، بیمارستانی و بهداشتی و همکاری با پزشکان و پرستان ایثارگر قدردانی کنم که اگر نبود این همکاری‌ها، مجموعه تلاش‌های بخش بهداشت و درمان کشور به این مرحله نمی‌رسید.

این پیام خاطرنشان کرد: البته تا رسیدن به شرایط عادی و رهایی از این ویروس منحوس راه باقی است و لازم است براساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا همه الزامات این مبارزه تا غلبه کامل بر ویروس رعایت شود.

باقری یادآور شد: نیروهای مسلح نیز در این صحنه با فداکاری و ایثار در کنار مجموعه بهداشت و درمان کشور از هیچ تلاشی برای حفظ سلامت ملت عزیز ایران اسلامی فروگذار نخواهند کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مرکز ارتباطات محمد باقری ستاد کل نیروهای مسلح پروندهٔ خبری تلاش نیروهای مسلح در مواجهه علیه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مرکز ارتباطات محمد باقری ستاد کل نیروهای مسلح ویروس کرونا مرکز ارتباطات محمد باقری ستاد کل نیروهای مسلح نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژهٔ نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در سراسر کشور

مراسم رژه ارتش امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ همزمان با بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده‌هان نیروهای مسلح و مسئولان استانی در سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر 745487

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • قدردانی مردم انقلابی قم از پاسخ محکم نیروهای مسلح به اسراییل غاصب
  • قدردانی مردم انقلابی قم ازپاسخ محکم نیروهای مسلح به اسراییل غاصب
  • مصارف مالیات برای مردم تبیین شود/لزوم مبارزه با فرار مالیاتی
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • رژهٔ نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در سراسر کشور
  • ادای احترام رییس جمهور به جانبازان در مراسم رژه نیروهای مسلح
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است