Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-گفته می‌شود جند پروژه تولید فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی چین از سر گرفته شده است که شامل پروژه جدید ژانگ ییمو نیز می‌شود.
به گزارش آریا و به نقل از گاردین، گزارش‌ها حاکی از آن است که نشانه‌های زندگی در صنعت فیلم و تلویزیون چین در حال ظاهر شدن است؛ زیرا استودیوهای سراسر این کشور بازگشایی شده و فیلمبرداری‌های تعلیق شده دوباره کار خود را آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس شبکه جهانی تلویزیون چین، شعبه‌ای از شبکه تلویزیونی دولت چین، استودیوها در نینگبو، شانگهای، چینگ دائو و شی آن دوباره باز شده اند و ساخت سریال‌های تلویزیونی مثل «افسانه فی» و «مثل یک رودخانه در جریان» از سر گرفته شده است. همجنین گفته می‌شود چند فیلم پر مخاطب مثل «بن بست» به کارگردانی ژآنگ ییمو نیز دوباره فیلمبرداری و ساخت خود را آغاز کرده اند.
این اقدام به دنبال تلاش برای رفع محدودیت‌ها و راه اندازی مجدد اقتصاد در سراسر کشور چین است که شامل بازگشایی سینماها، جاذبه گردشگری و همچنین اجازه دادن به مدارس برای شروع مجدد کلاس‌ها می‌شود. با این حال، به دلیل ترس از آغاز موج دوم ویروس کرونا، سینماها به همراه سایر مکان‌های تفریحی خیلی زود دوباره بسته شدند.
به نظر می‌رسد مسئولان ساخت پروژه‌ها برای اطمینان از ادامه فعالیت ها، مقررات سختی را وضع کرده اند که شامل قرنطینه برای خدمه فیلم می‌شود.
مقامات محلی همچنین تشویق‌های مالی، مانند یارانه برای اجاره تجهیزات و تهیه آذوقه عوامل را نیز برای ترغیب تولیدکنندگان به ادامه تولید و فیلمبرداری در نظر گرفته اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تولید فیلم برنامه های تلویزیونی چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی دومین شهر بزرگ اوکراین

آفتاب‌‌نیوز :

یک مقام اوکراین عصر دوشنبه به وقت تهران از حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی شهر «خارکی‌یف» دومین شهر بزرگ این کشور خبر داد.

به گزارش شبکه خبری «سی‌جی تی‌ان» حمله هوایی روسیه به دومین شهر بزرگ اوکراین به زیرساخت‌های پخش تلویزیونی اصابت کرد و باعث اختلال در سیگنال رسانی شد.

«اوله سینیهوبوف»، فرماندار منطقه گفت: «در حال حاضر، وقفه‌هایی در سیگنال تلویزیونی وجود دارد. این حادثه تلفات جانی نداشته است».

کارکنان تلویزیون این شهر هنگام هشدار حمله هوایی در پناهگاه بودند.

۱۲ کانال تلویزیونی اوکراین، پخش خود را در ۱۷ آوریل به این سو در پی حمله روسیه اوکراین متوقف کردند.

روسیه تاکنون واکنشی در این زمینه نشان نداده است.

روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» یکشنبه نوشت، پس از تجزیه و تحلیل وضعیت دشوار اوکراین در میدان جنگ با روسیه و پیشرفت‌های اخیراً نیرو‌های مسلح روسیه این کشور بعید است که کمک ۶۱ میلیادر دلاری آمریکا به کی‌یف، مواضع نظامی این کشور را در میدان جنگ با روسیه را تغییر دهد. 

به نوشته این روزنامه، بسته جدید کمک‌های آمریکا تنها به نیرو‌های مسلح اوکراین کمک می‌کند تا از حمله ارتش روسیه جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی «خارکی یف»
  • حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی دومین شهر بزرگ اوکراین
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها