Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-کمپانی HBO در تلاش برای کمک به خانه نگه داشتن مردم در روزهای شیوع ویروس کرونا، بعضی از محتواهای خود را رایگان ارائه می‌دهد.
به گزارش آریا، کمپانی HBO تلاش می‌کند تا بزرگترین برنامه خود برای ارائه محصولاتش به صورت رایگان را اجرا و در شرایطی که ویروس کرونا همه گیر شده، مردم را به خانه ماندن تشویق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کمپانی در حدود 500 ساعت از برنامه‌های خود را برای تماشا به صورت رایگان در دسترس قرار داده است که از HBO Now و HBO Go بدون پرداخت پول و خرید اشتراک از سوم آوریل در دسترس هستند.
لیست برنامه‌هایی که به صورت رایگان ارائه شده اند، شامل تمامی قسمت‌های سریال‌های «سوپرانوز»، «معاون رئیس جمهور»، «وراثت»، «شش فوت زیر زمین»، «وایر»، «بالرز»، «دره سیلیکن» و «خون حقیقی» می‌شود.
علاوه بر این نام 20 محصول از کمپانی برادران وارنر نیز در این لیست به چشم می خورد که شامل «کارآگاه پیکاچو»، «فیلم لگو: قسمت دوم»، «دیوانه، احمق، عشق» و همچنین ده مستند از مستندهای سریالی این شبکه از جمله «مک میلیونر» و «پرونده علیه عدنان سید» می‌شود.
البته این نکته نیز قابل توجه است که سریال محبوب این شبکه یعنی «بازی تاج و تخت» در لیست رایگان‌ها نیست. همچنین چند سریال موفق دیگر مثل «وست ورلد» «دروغ‌های کوچک و بزرگ»، «سر خوشی» و «چرنوبیل» در این لیست جزو غایبان هستند. سریال‌هایی که طبق آمار بازدیدکنندگان زیادی داشتند و باعث افزیش 40 درصدی میزان مخاطبان شبکه HBO  از 14 تا 24 مارس به صورت میانگین هفتگی شده بودند.
این حرکت کمپانی HBO  برای ارائه محتوای رایگان با هشتگ مخصوص به خود بسیار موثر است. شبکه HBO max، سرویس محتوایی است که شامل تمامی محتوای قبلی این شبکه به اضافه آثار اختصاصی این کمپانی می‌شود. هزینه اشتراک این شرکت 14.99 دلار برای یک ماه بوده است. گفتنی است که این اقدام فقط برای مخاطبان این اپلیکیشن در آمریکا در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رایگان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد

به گزارش پارس نیوز ، مجموعه «نون. خ ۵» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجیدر ۲۴ قسمت ساخته شده و تا ۹ اردیبهشت ماه پخش آن ادامه دارد.

نون خ ۵» از پانزدهم فروردین هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. این سریال در ۲۴ قسمت ساخته شده و تا ۹ اردیبهشت ماه پخش آن ادامه دارد. فصل پنجم سریال «نون. خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است.

 

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

«نون خ ۱» نوروز ۹۸، «نون خ ۲» اواخر فروردین ۹۹ و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفته‌اند. این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن در نوروز سال گذشته نیز با استقبال روبرو شد.

دیگر خبرها

  • کلینت ایستوود آخرین فیلم عمرش را ساخت
  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم و آخر (دانلود قسمت ۱۸ گناه فرشته) کامل با حجم رایگان
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • ببینید | پخش سریال ترکیه ای از شبکه تهران
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد