Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، نحوه پرداخت اقساط حق بهره‌برداری اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه را تسهیل کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با توجه به مشکلات به‌وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا برای فعالان اقتصادی، به‌ویژه صاحبان بنگاه‌های کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در پرداخت اقساط حق بهره‌برداری اراضی واگذار شده، مصوب کرد: اقساط اسفند ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۳۹۹ واحدهای صنعتی بدون هیچگونه تعدیلی به انتهای اقساط مربوطه منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام وزارت صمت؛ هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین در راستای تکریم ارباب رجوع و ضرورت رسیدگی به حجم بالای تقاضا در ایام پایانی سال در شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها، با توجه به شرایط به‌وجود آمده و رعایت ضوابط ایمنی و بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر بیماری کرونا، شرایط واگذاری زمین بر اساس دستورالعمل بهره‌برداری سال ۱۳۹۸ را تا انتهای اردیبهشت سال ۱۳۹۹ تمدید کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در همین راستا با ارسال نامه ای به سعید زرندی «معاون طرح و برنامه وزارت صمت» خواست تا ترتیبی اتخاذ شود که این موارد در بسته حمایتی طراحی شده توسط این معاونت، لحاظ شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرک ها و نواحی صنعتی کروناویروس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.
مجید فرهزاد افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.
به گفته وی، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیر ساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای ودامداری و اشتغال زایی است.

دیگر خبرها

  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است