Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نخست‌وزیر و وزیر دارایی‌های دولتی لهستان امروز (دوشنبه) اعلام کرد، رهبری این کشور بر برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری طبق برنامه در ماه مه تأکید دارد و شیوع ویروس کرونا تأثیری بر برگزاری این روند ندارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جاسک ساسین، معاون نخست‌وزیر لهستان و وزیر دارایی‌های دولتی این کشور در گفت‌وگو با رادیو لهستان تصریح کرد: ما به این امر واقف هستیم که انتخابات ریاست‌جمهوری باید در بازه زمانی که بر اساس قانون اساسی مشخص شده و در ماه مه است، برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین دور انتخابات قرار است ۱۰ مه برگزار شود.

به گفته این مقام مسئول لهستانی، بعید است که برنامه‌ریزی مجدد برای تعیین وقت دیگری برای برگزاری انتخابات بدون اعلام وضعیت فوق‌العاده صورت گیرد چون هنوز بیماری ویروسی کرونا در کشور اپیدمی نشده و اعلام وضعیت فوق‌العاده، ضرورتی ندارد.

وی ادامه داد: ما به دنبال راهی برای برگزاری هرچه ایمن‌تر انتخابات برای مردم و رأی‌دهندگان لهستان هستیم.

اعضای حزب حاکم لهستان به رهبری نخست‌وزیر این کشور با هدف تضمین برگزاری این انتخابات در تاریخ مقرر لایحه‌ای را به پارلمان ارائه کردند که شامل رأی‌گیری پستی در ۱۰ مه می شود. معاون نخست‌وزیر هم پیش‌تر پیشنهاد تعلیق انتخابات را برای دو سال ارائه کرد و گفت، این لایحه بر مبنای متمم‌های مربوطه قانون اساسی به پارلمان ارائه شده است.

همچنین، تمامی احزاب سیاسی حاضر در پارلمان به جز حزب حاکم با ایده رأی‌گیری پستی مخالفت کردند. تاکنون، بیش از ۴۱۰۰ مورد ابتلا به کووید – ۱۹ در لهستان تأیید شده و ۹۴ تن نیز جان باخته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در جهان لهستان معاون نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود

وزیر کشور با اعلام این خبر که انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: برنامه‌ ما این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی وزیر کشور امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 739627

دیگر خبرها

  • هشدار نخست وزیر لهستان: برای جنگ آماده شویم!
  • ورشو: ورود اروپا به دوران پیش از آغاز جنگ، اغراق نیست
  • ورشو: ورود اروپا دوران پیش از آغاز جنگ، اغراق نیست/باید مهیا شویم
  • خبر جدید معاون وزیر کار برای کارگران: لایحه اصلاح قانون کار بزودی به دولت ارائه می‌شود
  • معاون وزیر کار: لایحه اصلاح قانون کار بزودی به دولت ارائه می‌شود
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • دولت انگلیس در مدار چین ستیزی
  • معاون وزیر دفاع بریتانیا تهدید به زندان شد
  • دور دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • بلژیک: اشغال فلسطین باید پایان یابد