Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@07:44:33 GMT

رکورد خرید هفتگی بازی در ۹ سال اخیر بازار جابه‌جا شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۸۲۸۳

رکورد خرید هفتگی بازی در ۹ سال اخیر بازار جابه‌جا شد

بررسی‌ها نشان می‌دهد رکورد خرید هفتگی بازی در ۹ سال اخیر بازار جابه‌جا شده است.

به گزارش ایسنا، بررسی‌ها نشان می‌دهد ۴۲ میلیون کاربر ایرانی اندروید، در هفته دوم فروردین (۷-۱۴) با ثبت ۶۰  میلیون دانلود و به‌روزرسانی، رکورد خرید هفتگی بازی را در ۹ سال اخیر بازار جابه‌جا کرده‌اند. میزان دانلود یا به‌روزرسانی نسبت به میانگین دانلود هفتگی سال ۹۸، ۷۲ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران کافه بازار از یک اسفند تا ۱۵ فروردین، ۱۰۷ میلیون بار، بازی از بازار دانلود یا به‌روزرسانی کرده‌اند. در این دوران کاربران هفتگی ۱۷.۸ میلیون بار دانلود یا به‌روزرسانی بازی کرده‌اند. این میزان نسبت به میانگین هفتگی سال ۹۸، ۳۰ درصد افزایش داشته است.

سه دسته بازی استراتژی با ۵۳ درصد رشد، دسته خانوادگی با ۴۱ درصد و دسته ماجرایی با درصد ۳۷ درصد بیشترین رشد دانلود یا به روزرسانی را در مدت یک اسفند تا ۱۵ فروردین داشته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانلود بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش بی‌سابقه باران در جنبوب/ ثبت ۱۰ رکورد جدید بارشی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سحر تاج بخش مسلمان اظهارکرد: در کنارک ظرف ۲۴ ساعت حدود ۲۴۷ میلیمتر باران بارید که ۱۴۰ میلیمتر بیشتر از رکورد روزانه قبلی [که حاصل از فعالیت طوفان حاره ای گونو در سال ۱۳۸۶ بوده] است.

وی تصریح کرد: در زرآباد نیز در ۲۴ ساعت ۲۷۰ میلی متر باران بارید که این مقدار ۲۰۰ میلیمتر بیشتر از رکورد قبلی در سال ۱۳۷۶ این شهر است.

تاج بخش مسلمان اضافه کرد: این مقدار بارش در یک شبانه روز از زمان تاسیس نخستین ایستگاه هواشناسی در سواحل جنوب سیستان و بلوچستان یعنی حدود نیم قرن پیش تاکنون بی‌سابقه است.

رئیس سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: در ایستگاه هواشناسی دریایی چابهار نیز برای نخستین بار در حدود نیم قرن اخیر، ۱۴۶ میلی متر باران ظرف ۲۴ ساعت بارید.

وی گفت: بررسی‌های اولیه ما نشان می‌دهد که بارش‌های سامانه اخیر سبب ثبت حداقل ۱۰ رکورد جدید بارشی در اقلیم مناطق جنوب کشور شده است.

تاج بخش مسلمان افزود: آنچه سامانه بارشی اخیر جنوب کشور را از سامانه‌های قبلی آن متمایز می‌کند، بارش‌های فراتر از ظرفیت‌های اقلیمی و توان زیرساختی در برخی از این مناطق است.

رئیس سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: بی‌شک وقتی خیلی بیشتر از ظرفیت‌های اقلیمی یک منطقه باران می‌بارد، خسارت‌های سنگینی به زیرساخت‌ها و تاسیسات مختلف وارد می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، تاج‌بخش مسلمان در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهارکرد: تا صبح امروز از بیش از ۳۸۰ ایستگاه هواشناسی و بارانسجی پنج استان جنوب و جنوب شرقی کشور بارندگی گزارش شده است که در برخی مناطق سبب آبگرفتگی گسترده، بالاآمدن آب در معابر شهری و روستایی و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها شده است.

دیگر خبرها

  • بارش‎ها درجنوب بی‌سابقه بوده / ثبت ۱۰ رکورد بارشی
  • بارش بی‌سابقه باران در جنبوب/ ثبت ۱۰ رکورد جدید بارشی
  • بارش باران در مناطق جنوبی کشور رکورد زد
  • بارش‌های مناطق جنوبی رکورد نیم قرن اخیر را زد
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • تحول درمعاملات برقی بورس/حسابهای وکالتی خریدبرق فعال می‌شوند
  • افزایش ٤ برابری معاملات بورس و قراردادهای دو جانبه
  • قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها
  • بازار رمزارز‌ها / پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
  • افزایش ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی