Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@09:25:44 GMT

آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور قزوین

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۸۴۲۱

آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور قزوین

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، رسولی شربیانی رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین با اشاره به الکترونیکی برگزار شدن کلاس‌های این دانشگاه گفت: با توجه به شرایط کنونی وبرای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همه دروس دانشگاه پیام نور استان قزوین مطابق برنامه کلاسی به صورت الکترونیکی براساس جدول زمانبندی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسولی شربیانی اضافه کرد: هم اکنون در حال خرید نرم افزار‌های مرتبط، برنامه ریزی و تجهیز زیر ساخت‌های تحقق آموزش الکترونیکی برای آمادگی حداکثری جهت اجرای کلاس‌های درسی مطابق برنامه کلاسی به صورت الکترونیکی و بر اساس جدول زمانبندی هستیم.

او افزود:از چند روز آینده طبق برنامه‌های کلاسی که در درگاه اطلاع رسانی دانشگاه قرار خواهد گرفت، همه کلاس‌های درسی دانشجویان به صورت الکترونیکی آغاز خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین تاکید کرد: جزئیات نحوه برگزاری دروس الکترونیکی متعاقباً و در اسرع وقت اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/ام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز آموزش و پرورش از طریق فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان تأمین شود

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: تلاش برای نیازهای آموزش و پرورش از طریق فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان باید صورت گیرد که اصولاً برای شغل معلمی و تدریس، آموزش می‌بینند.

جواد قناعت، امروز شنبه ۲۵ فروردین در نشست خبری شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: انتظار می‌رود هفته بزرگداشت مقام معلم بهتر از سال‌های گذشته و با برنامه‌های متنوعی علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌ها نیز برنامه‌های فاخری در راستای بزرگداشت معلمان برگزار شود.

وی در زمینه اسکان در مدارس در ایام تعطیلات نوروزی و تابستان بیان کرد: اسکان مسافران در مدارس باید شرایط به گونه‌ای باشد که به سرمایه گذار که یک مرکز اقامتی برای مسافران را تأسیس کرده  از نظر اقتصادی آسیب وارد نشود و ملاحظاتی نیز در این زمینه مد نظر قرار گرفته شود.

قناعت در زمینه موضوع نقل و انتقالات فرهنگیان بیان کرد: در مناطقی که نیاز به نیروی معلم داریم انتقال نیروی انسانی به این نقاط باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه هیچ توصیه‌ای پذیرفته شده نیست.

استاندار خراسان جنوبی در زمینه جنایت اسراییل در بمباران بخش کنسولگری سفارت ایران در سوریه گفت: پاسخ ایران به این جنایت چه مستقیم و چه غیر مستقیم باشد ما تابع نظر و امر ولی فقیه در این موضوع هستیم. طبق قانون و شهر جنگ و صلح و هر برنامه نظامی باید با نظر مقام معظم رهبری باشد.

گفتنی است، در این جلسه مطرح شد که در هفته معلم سال جاری از ۳۸ معلم نمونه استانی و ۴ معلم نمونه کشوری تجلیل می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین
  • توجه به تدوین، بازنگری و اجرای برنامه راهبردی به عنوان معیار جدید رتبه‌بندی دانشگاه‌ها
  • کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد در قزوین / پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور
  • سامانه همیار معلم راه اندازی می شود/ ارزشیابی دروس رشته های فنی
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌ و‌ پرورش
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌و‌پرورش
  • سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه است
  • تامین ۱۰۰ درصدی کاغذ و مقوای مورد نیاز چاپ کتب درسی از طریق تولید داخلی
  • نیاز آموزش و پرورش از طریق فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان تأمین شود