Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون شفافیت در پارلمان عراق وزیر دارایی این کشور را به هدر دادن اموال عمومی و انتقال نیمی از درآمدهای عراق به اقلیم کردستان متهم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری المعلومه، یوسف الکلابی، عضو کمیسیون شفافیت در پارلمان عراق گفت: عادل عبدالمهدی، نخست وزیر مستعفی بر فساد فواد حسین، وزیر دارایی سرپوش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اموال عمومی را از طریق مدیران و نمایندگانش هدر داده و نیمی از درآمدهای نفتی را هر ماه برای اقلیم کردستان می‌فرستد، این در حالی است که وی به بهانه‌های واهی اموال مناطق جنوب و مرکز را  منتقل نمی‌کند.

وی افزود: اقلیم کردستان موجب هدر رفتن  ۱۲۸ میلیارد دلار تنها از درآمدهای نفت کرکوک از سال ۲۰۱۴ شده است. کردستان یک دینار هم به خزانه دولت منتقل نکرده است‌.

الکلابی گفت: فواد حسین از پستش در هدر دادن اموال عمومی سوءاستفاده کرده است. ماموریت وی تنها به انتقال اموالی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد دینار برای اقلیم کردستان به صورت ماهانه بدون سند حقوقی و قانونی رسمی خلاصه می‌شود. برای همین ما شکایتی را علیه وی به خاطر اقدامات غیرقانونی‌اش مطرح کرده‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عراق اقلیم کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی: سکوی دائمی عرضه لباس عفیفانه در میدان هفت تیر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و اشاد اسلامی در جلسه شورای فرهنگی عمومی کشور گفت: به زودی در میدان هفت تیر تهران، مجموعه یاس در اختیار کارگروه مد و لباس قرار داده شده و سکوی دائمی عرضه مستقیم لباس عفیفانه راه‌اندازی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین افزود: در ماه مبارک رمضان، شور و نشاط معنوی در جامعه حاکم بود، بطوریکه در ابتدای امسال برنامه‌ها و پویش‌های قرآنی خوبی در کشور برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اسماعیلی گفت: جامعه ایرانی خانواده‌محور است و اعتقادات عمومی مردم نه تنها دچار کاهش نشده، بلکه در بسیاری از موارد افزایش هم یافته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • السودانی: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپاد‌های ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • وزیر فرهنگ: از طرح‌های کاربردی درحوزه حکمرانی فرهنگی حمایت می‌شود
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟
  • اسماعیلی: سکوی دائمی عرضه لباس عفیفانه در میدان هفت تیر افتتاح می‌شود
  • وزیر تندرو صهیونیست مجبور شد کنفرانس مطبوعاتی‌اش را نیمه کاره‌ ترک کند
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟/ از قرارداد نظامی 140 میلیون دلاری تا سکوت رسمی درباره پاسخ نظامی ایران به اسرائیل
  • پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد