Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه دیدار نوروزی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران کل این حوزه و مدیران کل و مشاوران معاونت امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین کلانتری و مدیران کل معاونت فرهنگی و دانشجویی به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد سال 98 پرداختند که شامل موضوعاتی از جمله اقدامات لازم در خصوص نقل و انتقال دانشجویان، خدمات دانشجویی، خدمات رفاهی به دانشجویان، برنامه های فرهنگی، برگزاری جشنواره های فرهنگی و ... بود.

در این جلسه مقرر شد تا معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با تمان توان خود و استفاده از توان ظرفیت هاو پتانسیل ها، خدمات مطلوب به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کند.

همچنین رئوس برنامه ها، اهداف و مأموریت های سال 99 معاونت فرهنگی و دانشجویی به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شد.

مدیران کل معاونت اموربین الملل و دانشجویان غیرایرانی نیز با ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته شامل خدمات به دانشجویان غیرایرانی، جذب دانشجویی غیرایرانی در واحدهای دانشگاه، رایزنی به منظور تأسیس شعبه دانشگاه در کشورهای همسایه، انعقاد تفاهم نامه های مربوطه و ... پرداختند و برنامه های خود برای ارتقاء کیفیت فعالیت های معاونت در سال 99 را اعلام کردند.

دکتر طهرانچی در این جلسه پس از استماع گزارشهای عملکرد و برنامه های معاونت های فرهنگی و دانشجویی و امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی راهکارهای لازم برای فعالیت این دو معاونت ارائه داد.

انتهای پیام/

167 / 167 اهداف و مأکوریت دیدار نوروزی دکتر طهرانچی معاونت فرهنگی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دیدار نوروزی دکتر طهرانچی معاونت فرهنگی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی فرهنگی و دانشجویی معاونت فرهنگی مدیران کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های امدادی و فرهنگی هلال احمر قم به مسافرین نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر آموزش‌های امدادی و فرهنگی این معاونت به مسافرین نوروزی در عوارضی قم - کاشان ارائه شده است گفت: همزمان با اجرای طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر که از ۲۶ اسفندماه سال گذشته اجرا می‌شود، با نصب بنر‌های آموزشی با هدف ارتقاء سطح آگاهی‌های امدادی و رعایت قوانین رانندگی در جاده‌ها و پایگاه‌ها کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: مربیان این معاونت با استقرار در ایستگاه‌های آموزشی که در عوارضی قم – کاشان برپا شده است به ارائه خدمات می‌پرداند.

جواد تمسکی  با اشاره به این که این خدمات در دو بخش آموزش امدادی و فرهنگی به مسافرین نوروزی ارائه می‌شود اظهار کرد: آموزش‌های امدادی از قبیل: آشنایی با CPR, مخاطرات طبیعی، کمک‌های اولیه و داروشناسی مقدماتی مربوطه است.

وی گفت: توصیه‌های ایمنی در رانندگی و پیشگیری از حوادث، فراخوان و دعوت به ثبت نام و شرکت در دوره‌های امدادی همراه با توزیع بروشور و پخش کلیپ‌های آموزشی از جمله فعالیت‌های فرهنگی این معاونت است.

دیگر خبرها

  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • ارائه آموزش‌های امدادی و فرهنگی هلال احمر قم به مسافرین نوروزی
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم
  • مشارکت مردم در جهش تولید با ارائه تسهیلات مالی به کسب‌وکار‌ها