Web Analytics Made Easy - Statcounter

بختیار حیدرنیا روز دوشنبه در بیمارستان آستارا اظهار کرد: دستگاه اکسیژن ساز با بیش از ۴۰۰ لیتر ظرفیت تولید اکسیژن در دقیقه، به زودی خریداری و برای بیماران کرونایی استفاده خواهد شد.

وی بیان کرد: روز گذشته یک خیر بومی، ۴۰ دست لباس ایزوله، ۲ هزار عدد ماسک و سه هزار جفت دستکش را به پرستاران و کادر درمانی بیمارستان آستارا اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان "سارس" می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به بیش از ۱۹۰ کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه ، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.

 بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آستارا تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آستارا تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا آستارا تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۱۰۰ میلیارد ریال به طرح فجرانه در استان بوشهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به استقبال ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در مرحله اول گفت: ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال یارانه مضاعف تاکنون در استان در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک پرداخت شده است. - اخبار استانها -

مصدق کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به استقبال خوب بوشهری‌ها از طرح فجرانه کالابرگ اظهار داشت: در اجرا این طرح 2 هزار و 600 فروشگاه در سطح استان بوشهر به این طرح متصل شدند.

وی پایان طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی را 17 فروردین دانست و گفت: در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی که دهک‌های یک تا هفتم درآمدی مشمول آن می‌شوند و مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ 17 فروردین ماه پایان می‌یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 82 درصد افراد مشمول این طرح کالای خود را خریداری کرده‌اند اضافه کرد: 185 هزار خانوار در استان بوشهر از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در مرحله اول استفاده کرده‌اند.

کشاورزی گفت: 2 هزار و 100 میلیارد ریال یارانه مضاعف از 17 بهمن تاکنون در استان بوشهر در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک پرداخت شده است.

وی از فعال شدن مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از 18 فروردین ماه بیان کرد: اعتبار جدید 220 هزار تومانی علاوه بر یارانه 300 و 400 هزار تومانی فعلی بوده و خانوار مشمول طرح به‌صورت مجزا یارانه نقدی خود را ماهانه دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: مبلغ حمایتی دولت به‌صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید پرداخت می‌شود.

کشاورزی تصریح کرد: خانوار می‌تواند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده خرید کنند و امکان جابجایی اعتبار بین گروه‌های کالایی مقدور نیست به عنوان مثال با اعتبار برنج امکان خرید روغن وجود ندارد.

وی ادامه داد: خانوارهای مشمول طرح می‌توانند اقلام سبد غذایی را در یک ماه و متناسب با نیاز خود خرید کنند و اجباری در خرید تمام اقلام به صورت یک جا وجود ندارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: خانوارهای مشمول طرح می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجهز شده به زیرساخت طرح کالابرگ الکترونیکی نسبت به خرید اقلام اساسی و بهره‌مندی از این حمایت تشویقی اقدام کنند.

کشاورزی اضافه کرد: با توجه به اینکه اعتبار هرماه باید در همان ماه استفاده شود و قابل انتقال به ماه بعد نیست از مشمولین دهک اول تا هفتم درآمدی خواست در مدت باقیمانده از یارانه تشویقی دولت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی در دستورکار استانداری اصفهان
  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • استفاده ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • توقیف خودروی سرقتی و سارق سابقه دار توسط مرزبانان آستارا
  • پرداخت ۲۱۰۰ میلیارد ریال به طرح فجرانه در استان بوشهر
  • استقبال مسافران نوروزی از منطقه نمونه گردشگری حیران آستارا