Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:46:21 GMT

تاکید بر جدی بودن وضعیت بیماری کرونا

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۸۶۵۹

تاکید بر جدی بودن وضعیت بیماری کرونا

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: چنانچه آماری از توقف خارج شود علتش بی اهمیتی کسانی است که نه تنها در خانه نمی نشینند، بلکه هر روز برای ورود و خروج تفریحی شان با آنها مجادله داریم و به زحمات و ایستادگی های مردم بی احترامی می کنند، اگر این افراد دستورالعملهای قرنطینه را جدی نگیرند برنامه جدی برای برخورد قانونی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد:افرادی که مبتلا هستند و خود قرنطینه اند، کلا نباید با کسی کوچکترین رابطه ای داشته باشند و باید خانواده هایشان آنها را در محیطی کاملا بسته قرار دهند و فقط تغذیه آنها را با رعایت اصول بهداشتی تامین کنند، همچنین لازم است، دانشکده علوم پزشکی مشخصات و آدرس افراد مبتلای خود قرنطینه و حتی افراد در دوره نقاهت را در اختیار پلیس بگذارد تا نظارت جدی بر ارتباطات آنها شود.

فرماندار ویژه آبادان افزود:در نظر است مسئولیت و اجرای امر ضد عفونی در وجب به وجب آبادان و بطور مستمر در برنامه ای مدون به همه ادارات، سازمانها و‌موسسات دولتی و‌همه دستگاههای اجرایی و عمومی و نظامی و انتظامی و خصوصی و سمن ها واگذار شود.

موسوی تاکید کرد:هیچ دستگاه و یا شرکت و موسسه ای نباید به بهانه تعطیلی و نیمه تعطیلی ها در آبادان از حقوق و مزایای کارکنانش بکاهد. کارکنان، متخلفین را معرفی کنند.

او گفت:در امر گرانفروشی چنانچه برای دستگاه نظارتی و متولی، گرانفروشی واحد صنفی،در این شرایط اثبات شد علاوه بر پلمپ طولانی مدت به دلیل سوءاستفاده از وضعیت، گرانفروشان به دستگاه قضایی معرفی میشوند و برخورد قانونی با آنها صورت می‌گیرد و لیست آنها در این شرایط به مردم اعلام می‌گردد. هیچ واحد صنفی خارج از دستورالعمل حق فعالیت ندارد. همچنین بانکها مکلفند علاوه بر شارژ خودپردازها و انجام نیازهای مردم بصورت غیر حضوری، کارتهای سوخته شده و یا مفقودی را تعویض و سریعا بدست متقاضیان برسانند.

رئیس شورای تامین شهرستان آبادان گفت:کمک‌های خوبی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شده و در صدد ارتقای خدمات بیشتر هستیم. دستگاههای مختلف برنامه ریزی کنند از محل اعتباراتشان بسته حمایتی در اختیار پرسنل تحت امر خود قرار دهند و موضوع اعتبار را با اداره کل خود، حل کنند.

موسوی افزود:اداره کار سریعا بیمه بیکاری را برای همه افراد بیکار شده مطابق دستورالعملهای جدید برقرار و به اینجانب گزارش دهد. تمام پیمانکاران و بخش خصوصی که در تعطیلی اند بیمه کارکنان خود را بپردازند و کسی را اخراج نکنند مقرر است به آنها وامهای کم بهره مناسب پرداخت شود.

او در پایان از دادستان آبادان که با جدیت در حال رصد اوضاع و برخورد با متخلفین است تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس شهرستان آبادان واحد صنفی اصول بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی

زهرا مینویی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی در شبکه اجتماعی ایکس/توییتر نوشت: در روز‌های اخیر دوستان بسیاری نگران اخبار مربوط به وضعیت سلامت ⁧ترانه علیدوستی⁩ هستند، برغم عدم تمایل موکلم به انتشار اخبار وضعیت جسمانی‌اش که طبیعتا مربوط به حریم شخصی و خصوصی ایشان است برای رفع این نگرانی، لازم به توضیح است؛ خانم ⁧ترانه علیدوستی⁩ از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. خانم علیدوستی در حال حاضر و پس از طی دوره‌های طولانی درمان، در مسیر بهبود نسبی هستند.

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک