Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@00:40:19 GMT

توقیف کامیون ریشه شیرین بیان قاچاق در سپیدان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۸۷۱۸

توقیف کامیون ریشه شیرین بیان قاچاق در سپیدان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بحرینی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان گفت: این محموله از استان کرمان به مقصد شهرستان سپیدان بارگیری شده بود که با هوشیاری ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی در محور شیراز به سپیدان شناسایی و توقیف شد.

او، بیان کرد: این خودرو حامل ۳ تن ریشه شیرین بیان قاچاق بود که با دستور مقام قضایی کالای مورد نظر توقیف و متخلفان نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحرینی از شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع و مشاهده حمل هرگونه فرآورده جنگلی و مرتعی قاچاق، مراتب را به شماره (۱۵۰۴) تلفن یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری توقیف کامیون شیرین بیان قاچاق فراورده های جنگلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در راستای حفظ اراضی ملی ۳ دستگاه خودرو سنگین به پارکینگ منتقل شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سردشت با اعلام این خبر گفت: با همکاری دادستان و نهاد‌های امنیتی دو دستگاه تراکتور و یکدستگاه بیل مکانیکی هنگام برداشت سنگ لاشه از منابع طبیعی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.
رحمت ابراهیمی افزود: این افراد سنگ لاشه استخراج شده از عرصه‌های ملی را خریداری کرده و قصد حمل آن برای مصارف ساختمان سازی را داشتند که با حضور به موقع ماموران یگان حفاظت از ادامه عملیات جلوگیری شد.
وی افزود: ماموران یگان حفاظت پیشتر با حضور در این محل ضمن شناسایی عاملان و توقیف عملیات استخراج سنگ لاشه، اقدام به تشکیل پرونده برای متخلفان کرده است.
ابراهیمی با اشاره بر همراهی دادستان و نهاد‌های امنیتی در راستای مبارزه با زمین خواری درسردشت تاکید کرد: ورود دادستان و نهاد‌های امنیتی در راستای مبارزه با زمین خواری قوت قلبی برای ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سردشت است و ضریب توان حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و ملی را چندین برابر افزایش می‌دهد و دست متخلفان در رسیدن به اهدافشان را کوتاه می‌کند.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سردشت هم چنین به متخلفان عرصه‌های ملی گوشزد کرد: با هرگونه تعرض به منابع طبیعی به شدت برخورد می‌شود و متخلفان بدون اغماض در اختیار مراجع ذیصلاح قضایی قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی بابل
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • در راستای حفظ اراضی ملی ۳ دستگاه خودرو سنگین به پارکینگ منتقل شدند
  • دستگیری ‌۵ هزار زمین‌ خوار در کشور
  • دستگیری ۵۰۰۰ زمین‌خوار
  • توقیف نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • دستگیری بیش از ۵ هزار نفر از مجرمین و تعرض‌کنندگان به عرصه‌های ملی و جنگلی کشور
  • کشف و ضبط چوب قاچاق از گونه تاغ در شهرستان میاندورود
  • توقیف یک فروند شناور لنج صیادی متخلف در قشم