Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالکریم گرا وند در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: از همراهی اصناف و بازاریان استان برای مقابله با کرونا قدردانی می‌شود که تاکنون همکاری بسیاری خوبی داشتند و در این شرایط و موقعیت از اصناف کم‌خطر استان انتظار داریم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، اگر این امر محقق شود می‌توان امیدوار بود با کمترین مشکل کرونا را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کارگروهی متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف بوشهر با همکاری بسیج، نظارت بر فعالیت اصناف کم‌خطر را انجام دهند.

گرا وند گفت: این کارگروه با مسئولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت است و در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، ابتدا به واحد صنفی تذکر بدهند و در صورت تکرار تخلف، واحد صنفی متخلف پلمب شود.

استاندار بوشهر افزود: دانشگاه علوم پزشکی با همکاری رسانه ملی آموزش‌های لازم را به شهروندان برای تأمین نیازهای خود از بازار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه دهند.

وی گفت: آرامش جامعه در شرایط کنونی در گرو همکاری مردم و بازار است و به‌زودی فهرست مشاغل کم ریسک استان که از روز شنبه 23 فروردین فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند آغاز کنند، اعلام می‌شود.

گرا وند گفت: اگر وضعیت استان بوشهر در مقابله با کرونا مطلوب است به دلیل رعایت و همکاری مردم در کنار تصمیم‌های گرفته‌ شده است به همین دلیل تأکید می‌شود همچنان پویش در خانه ماندن از سوی مردم استان رعایت شود.

استاندار بوشهر افزود: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و اینترنت برای خرید از سوی دستگاه‌های متولی امر اطلاع‌رسانی شده و صداوسیما هم در این زمینه آموزش‌های لازم را به مردم بدهد.

گرا وندبیان کرد: ساعت کاری اداره‌های استان بوشهر از روز شنبه ۲۳ فروردین‌ماه ۷ صبح تا ۱۴ است و بانک‌ها هم تابع همین شرایط هستند البته به‌زودی در این زمینه هماهنگی‌هایی با بانک‌های استان صورت می‌گیرد.

استاندار بوشهر گفت: اولویت دورکاری با کارکنان با بیماری زمینه‌ای، جانبازان و بانوان باردار است و مدیران اجرایی مکلف هستند موضوع سلامت همکاران را در دستور کار قرار دهند و تا زمانی که شرایط کشور عادی شود این افراد می‌توانند از ظرفیت دورکاری استفاده کنند.

وی گفت: تردد درون و برون‌استانی طبق رویه قبلی است و کنترل‌ها انجام می‌شود.

استاندار بوشهر تأکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به نیمه شعبان، از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان استفاده شود تا شاهد تجمع‌ها در اماکن مختلف نباشیم.

گرا وند در مورد فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر، ضمن قدردانی از مدیر نیروگاه بوشهر درزمینهٔ اجرای پروتکل‌های سخت‌گیرانه برای مقابله با کرونا گفت: در شرایط مبارزه با کرونا، فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر حتی یک روز هم تعطیل نشد و در نیروگاه اتمی بوشهر پروتکل‌های سخت‌گیرانه‌ای حکم‌فرما بوده که از رئیس نیروگاه اتمی بوشهر قدردانی می‌کنم.

کد خبر 498484 برچسب‌ها استان بوشهر اصناف وزارت صنعت، تجارت و معدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر اصناف وزارت صنعت تجارت و معدن نیروگاه اتمی بوشهر مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رضا بنازاده عصر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر با اشاره به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرده است گفت: این میزان تولید برق در مناطق مختلف کشور استفاده شده است.

رئیس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به ساخت ۲ واحد نیروگاه اتمی در کنار واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: با تکمیل این واحدها ظرفیت تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر سه برابر می‌شود.

وی ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر را اقدامی ارزشمند و راهبردی دانست و بیان کرد: با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد ارمغان آور عمرانی و آبادانی در محدوده این شهر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • اسلامی: امنیت مرکز‌های هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • تشریح روند ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر