Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل سازمان هواشناسی استان کرمان گفت: از روز چهارشنبه (۲۰ فروردین ماه) علاوه بر افزایش ابر در نیمه شمالی استان، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و در شرق استان در مناطقی همچون ریگان، فهرج و زهکلوت وزش باد نسبتا شدید و وقوع طوفان شن و خاک پیش بینی می شود.

"ایرج جدیدی" در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت جوی استان کرمان گفت: براساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی از روز دوشنبه تا روز چهارشنبه هفته جاری پدیده غالب در سطح استان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد و گرد و خاک می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از روز چهارشنبه (۲۰ فروردین ماه) علاوه بر افزایش ابر در نیمه شمالی استان، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و در شرق استان در مناطقی همچون ریگان، فهرج و زهکلوت وزش باد نسبتا شدید و وقوع طوفان شن و خاک پیش بینی می شود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه این سامانه بارشی روز شنبه ۲۳ فروردین ماه از استان خارج خواهد شد گفت: در نواحی شمالی استان قسمتی ابری تا ابری، رگبار و رعد و برق در پاره‌ای از نقاط وزش باد و برای نواحی شرقی استان قسمتی ابری تا نیمه ابری، احتمال رگبار پراکنده در برخی ساعات و وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک نیز پیش بینی می شود.

وی با اعلام هشدار نسبت به آبگرفتگی معابر، بالا آمدن سطح رودخانه های فصلی، کاهش دید و کیفیت هوا و کاهش موقتی دید در محورهای مواصلاتی استان کرمان به سیستان و بلوچستان در این ایام افزود: در روز ۲۰ فروردین‌ماه در نواحی جنوبی استان قسمتی تا تمام ابری را خواهیم داشت که در بعضی ساعات وزش باد و در نواحی غربی قسمتی ابری تا ابری، رگبار و رعد و برق و در برخی نقاط وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی هواشناسي آب گرفتگی معابر پیش بینی می شود فروردین ماه استان کرمان ۲۰ فروردین رعد و برق وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی مدیریت بحران استان تهران به پایتخت‌نشینان

حامد یزدی مهر، بعد از ظهر سه شنبه از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد خیلی شدید در استان تهران به ویژه مناطق جنوبی، غربی و ارتفاعات خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی، وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید در مناطق مستعد با احتمال خیزش گردوخاک و رگبار پراکنده از امروز سه شنبه هفتم فروردین ماه آغاز تا روز پنج شنبه نهم فروردین ماه مورد انتظار است.

وی با اشاره به این پیش بینی هواشناسی، به مردم و ساکنان مناطق مذکور توصیه کرد ضمن اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست مثل داربست ها، در فعالیت‌های عمرانی احتیاط لازم را داشته باشند و از تردد و توقف در بناهای نیمه کاره و پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک اجتناب کنند.

یزدی مهر نسبت به سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی نیز هشدار داد و افزود: با توجه به ایام نوروز و تعطیلات به مسافران نوروزی توصیه می‌شود، در مدت زمان مذکور از برپایی چادرهای مسافرتی اکیداً خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص اجتناب از پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک و احتیاط در چرای دام و تردد عشایر در مناطق کوهستانی نیز هشدار داد و افزود: کشاورزان عزیز تمهیدات لازم را نسبت به پوشش گلخانه‌ها و استحکام نهال‌های تازه کشت شده با نصب قیم بیندیشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888506

دیگر خبرها

  • بارش‌های تا چه روزی ادامه دارد؟ / هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید در این مناطق
  • بارش‌های تا چه روزی ادامه دارد؟ | هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید در این مناطق
  • هشدار سطح زرد هواشناسی
  • هشدار؛ وزش باد شدید در تهران
  • هشدار وزش باد شدید در تهران | هوا گرمتر می‌ شود
  • هشدار به تهرانی ها؛ وزش باد شدید در پایتخت
  • هشدار به پایتخت‌نشینان؛ وزش باد شدید در تهران
  • هشدار محققان نسبت به تاثیر حذف صبحانه بر زندگی
  • هشدار جدی مدیریت بحران استان تهران به پایتخت‌نشینان
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با خودرو اسکنر | بهبود بزرگراه ها در سال جدید