Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرحیم رحیمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: علی رغم همه تلاش های کادر درمانی و بهداشتی و عوامل اجرایی برای مهار بیماری کرونا، بعد از ایام نوروز آمارها در شهرستان بروجرد رو به افزایش است و این یک زنگ خطر است.

وی اظهار داشت: طبق آمارها در استان لرستان بروجرد جز چهار شهرستانی است که به وضعیت قرمز نزدیک می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد گفت: بر همین اساس لازم است که شعهروندان تلاش ها را هدر ندهند و همچنان در خانه بمانند.

رحیمی با انتقاد از حضور عده ای از شهروندان در پارکها بیان کرد: نیروی انتظامی با کسانی که بخواهند در پارکها تجمع کنند و قرنطینه خانگی را جدی نگیرند برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: طرح زوج و فرد خودروها همچنان با جدیت ادامه دارد و نیروی انتظامی علاوه بر جریمه خودروهای متخلف یک ماه نیز خودرو در پارکینگ توقیف خواهد شد.

وی افزود: اگر شهروندان قرنطینه را رعایت نکنند، شیوع ویروس کرونا بیشتر خواهد شد و محدویت های اعمال شده در هفته های آینده نیز اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها کرونا بروجرد ویروس کرونا لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بروجرد ویروس کرونا لرستان کرونا بروجرد ویروس کرونا لرستان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم