Web Analytics Made Easy - Statcounter

«آقا سلام با شما خوشیم» پویشی از امام رضایی‌ها به منظور بهره‌مندی معنوی از ایام خانه‌نشینی به دلیل شیوع کرونا است که طی آن ۸۸ جایزه ویژه و ۸۸۸ جایزه به عموم شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس پویش «آقا سلام با شما خوشیم» جشنواره و پویشی به منظور بهره‌مندی معنوی از ایام خانه‌نشینی به دلیل شیوع کرونا توسط آستان قدس رضوی راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده‌ها می‌توانند با برپایی نماز جماعت در منزل، راه‌اندازی جلسه قرآن در خانه و همچنین بین اقوام البته به صورت مجازی، قرائت خانوادگی ادعیه مثل دعای فرج، دعای توسل، زیارت عاشورا، دعای کمیل، دعای ندبه و... هرکدام در یکی از روزهای هفته و روضه‌خوانی و توسل در بین خانواده و اقوام ضمن شرکت در این پویش احوال خود و اطرافیان را خوب کنند.

عموم مؤمنان می‌توانند ضمن برگزاری هرکدام از این مراسم‌ها با ارسال تصاویر آن به دبیرخانه جشنواره به نشانی ravaq_razavi@ در همه پیام‌رسان‌ها از جوایز ارزشمند برخوردار شوید.

به ۸۸ برگزیده جایزه ویژه و به ۸۸۸ شرکت‌کننده دیگر جوایز ارزنده و نفیس اهدا می‌شود. همچنین برای شرکت در این پویش و بهره‌مندی از جوایز آن تا ۲۰ اردیبهشت مهلت دارید.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن مسجد آستان قدس رضوی امام رضا پویش جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر در شهرهای بیرجند، قاین، سربیشه و فردوس شبکه جمع‌آوری فاضلاب در حال اجراست و تنها در مرکز استان شبکه در حال بهره‌برداری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی، مهدی دوستی با اعلام این خبر اظهار داشت: امکان واگذاری انشعاب فاضلاب در شهر قاین تا تابستان و در سربیشه تا پایان سال فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از امکان واگذاری انشعاب فاضلاب تا تابستان امسال در شهر قاین خبر داد و گفت: با استقرار پکیج تصفیه فاضلاب، این امکان تا تکمیل دوره ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب فراهم می‌شود. تا پایان سال بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته شبکه جمع‌آوری فاضلاب قاین 80 درصد و احداث تصفیه‌خانه این شهر نیز از پیشرفت 50 درصدی برخوردار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در چهار شهر استان در حال حاضر شبکه جمع آوری فاضلاب در دست اجرا داریم افزود: در حال حاضر در شهرهای بیرجند، قاین، سربیشه و فردوس شبکه جمع‌آوری فاضلاب در حال اجراست و تنها در مرکز استان شبکه در حال بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی با بیان اینکه به دنبال ارتقای شاخص‌های برخورداری از  شبکه‌های جمع آوری فاضلاب در سطح استان تا متوسط  کشوری هستیم، تصریح کرد: در این زمینه عقب‌ماندگی‌هایی در استان وجود دارد. در شهر فردوس ضمن تسریع در اجرای شبکه سعی بر انتخاب پیمانکار و اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهر فردوس است که در این زمینه به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

وی از راه‌اندازی فاز مایع تصفیه خانه فاضلاب سربیشه تا انتهای سال جاری خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال امکان واگذاری انشعاب در این شهر نیز فراهم شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است