Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیده حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: امروز دوشنبه آسمان کرمان صاف تا کمی ابری است ضمن اینکه وزش باد و گرد و خاک در سطح استان پدیده غالب خواهد بود که تا روز چهارشنبه شاهد آن هستیم.

وی افزود: از روز چهارشنبه با وارد شدن سامانه جدید شاهد افزایش ابر، بارش پراکنده باران، وزش باد و رعد و برق در نیمه شمالی استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز هواشناسی استان کرمان گفت: در اثر بارش باران در مناطق شمال و شمال غرب استان بالا آمدن آب رودخانه‌ها دور از انتظار نیست ضمن اینکه این بارش‌ها تنها در حد آبگرفتگی معابر و یا طغیان رودخانه‌ها است و منجر به جاری شدن سیل نخواهد شد.

حبیبی بیان کرد: همچنین از روز چهارشنبه برای مناطق شرقی استان کرمان مثل ریگان، فهرج و … پدیده شن و خاک را پیش‌بینی می‌کنیم که تقریباً این شرایط تا روز شنبه در استان به صورت متناوب ادامه دارد.

وی اظهار داشت: حداقل هوای استان کرمان طی امروز ۵ درجه سانتیگراد است که در گرم‌ترین ساعات به ۲۳ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

کد خبر 4893557

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی کرمان گرد و خاک وزش باد سامانه بارشی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر فاصله گذاری اجتماعی ایلام شهرکرد گرگان طرح غربالگری روز طبیعت استانداری قزوین ماسک طبی سال جهش تولید بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جدید بارشی چهارشنبه به خراسان شمالی می‌رسد

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: سامانه بارشی جدید از عصر چهارشنبه وارد استان شد و تا پایان پنجشنبه به فعالیت خود در این استان ادامه خواهد داد.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان شمالی اظهار کرد: سامانه بارشی جدید از عصر چهارشنبه وارد استان شد و تا پایان پنجشنبه به فعالیت خود در خراسان شمالی ادامه خواهد داد.

وی ضمن اعلام هشدار زرد هواشناسی، افزود: بارش باران و رگبار و باد لحظه‌ای شدید طی این دو روز پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: اغلب نقاط استان به ویژه نیمه شمالی تحت تأثیر این سامانه خواهند بود.

هاشمی تصریح کرد: آب‌گرفتگی معابر، خسارت به سازه‌های موقت و کاهش چهار تا شش درجه‌ای دما نیز طی این دو روز پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 739357

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان شرقی بارانی می‌شود
  • ورود موج بارشی جدید بهاری به اصفهان
  • ورود سامانه بارشی به کرمان
  • طغیان رودخانه روستای دم آب بر اثر بارندگی‌های بهاری + فیلم
  • بارش باران و وزش باد تا اواخر وقت امروز
  • ورود سامانه سرد بارشی به یزد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور
  • با ورود چندین سامانه بارشی تا حدودی کسری بارش اردبیل جبران شد
  • سامانه جدید بارشی چهارشنبه به خراسان شمالی می‌رسد
  • طوفان شدید به تأسیسات برق‌رسانی بوشهر آسیب زد