Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@03:34:31 GMT

قدردانی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از کادر درمانی کشور

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۸۷۶۵

قدردانی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از کادر درمانی کشور

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از تلاش‌های مجموعه کادر درمانی کشور، نیروهای مسلح، بسیجیان و مردم در مسیر مبارزه با کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از تلاش‌های مجموعه کادر درمانی کشور، نیروهای مسلح، بسیجیان و مردم در مسیر مبارزه با کرونا قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است:

«در جریان مقابله و مبارزه با ویروس کرونا که متاسفانه هر چند جان تعدادی از هموطنان را گرفته است؛ اما ایثار مجاهدت و نوع دوستی در مراکز درمانی کشور و نیروهای مسلح صحنه‌های نابی را رقم زده است که یادآور دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس است. مجاهدت مردان و زنان سفیدپوش بهاشت و درمان که با تلاش شبانه‌روزی خود در صحن خطیر مبارزه با ویروس کرونا خطرها به جان خریده‌اند تا جان انسانی را نجات دهند.

همزمان با تلاش مجموعه درمانی کشور و بخش‌های درمانی و بهداشتی نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، وزارت دفاع، نیروی انتظامی و بسیجیان سلحشور ایثارگر نیز با بسیج امکانات و به کارگیری همه ظرفیت‌های مادی و معنوی در حوزه های مختلف از جمله اقدامات پزشکی، بهداشتی، رفع آلودگی اماکن و معابر، غربالگری، تولید اقلام تخصصی، فعال بودن بیمارستان‌های ثابت و ایجاد بیمارستان‌های سیار و نقاهتگاه‌های متعدد توانسته‌اند نقش موثر و تعیین کننده‌ای در امر مبارزه و مقابله با این بیماری ایفا کنند که بسیار امیدبخش و قابل تقدیر است.

لازم می دانم از همراهی آحاد ملت شریف ایران با مراکز درمانی بیمارستانی و بهداشتی و همکاری با پزشکان و پرستاران ایثارگر قدردانی کنم که اگر نبود این همکاری‌ها، مجموعه تلاش‌های بخش بهداشت و درمان کشور به این مرحله نمی‌رسید. البته تا رسیدن به شرایط عادی و رهایی از این ویروس منحوس راه باقی است و لازم است بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، همه الزامات این مبارزه تا غلبه کامل بر ویروس رعایت شود. نیروهای مسلح نیز در این صحنه فداکاری و ایثار در کنار مجموعه بهداشت و درمان کشور، از هیچ تلاشی برای حفظ سلامت ملت عزیز ایران اسلامی فروگذار نخواهند کرد.»/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سرلشکر باقری باقری ویروس کرونا کرونا رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درمانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم خلبان ستاد نعمت الله صدقی صبح پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش با حضور معاون رئیس جمهور در بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در دوران دفاع مقدس نقش مهم و برجسته‌ای داشت.

وی اضافه کرد: مجموع ارتش در استان بوشهر شامل نیروی هوایی، دریایی و پدافند در دوران دفاع مقدس در پاسداری از میهن حماسه‌ها آفریند و شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب کردند.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر افزود: پایگاه ششم شکاری تنها ۲ ساعت پس از حمله عراق به ایران اسلامی با کمک مجموعه پدافند نخستین پاسخ را به رژیم بعث عراق داد.

وی یادآور شد: حماسه هفت آذر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مجموعه ارتش مستقر در استان بوشهر در آب‌های سرزمینی خلیج فارس نیز هیچ وقت از یاد نخواهد رفت.

صدقی ادامه داد: مجموعه ارتش در استان بوشهر تا پای جان و توان در حفاظت از مرزهای میهن اسلامی تحت امر فرمانده کل قوا ایفای نقش خواهند کرد.

کد خبر 6081904

دیگر خبرها

  • مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق به کار گرفته شود
  • تأکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • تاکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق