Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@01:25:50 GMT

ضریب اشغال اماکن اقامتی گیلان به صفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۸۷۶۶

ضریب اشغال اماکن اقامتی گیلان به صفر رسید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، شهرود امیر انتخابی اظهار کرد: به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در زمینه اجرای مصوبات ستاد مقابله با این بیماری با همکاری مدیران تأسیسات گردشگری و فعالان این حوزه در سراسر استان گیلان شاهد پذیرش نکردن مسافران در ایام ممنوعیت سفر هستیم.

امیر انتخابی افزود: ممنوعیت سفر به استان و تعطیلی اماکن گردشگری موجب شده است تا ضریب اشغال مراکز اقامتی گیلان در ایام تعطیلات به صفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به سطح بالای شیوع این ویروس در استان گیلان و ضرورت رعایت ضوابط و آیین نامه‌های بهداشتی در تأسیسات گردشگری و نظارت بر اجرای صحیح ضوابط ابلاغ‌شده، بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری استان به‌صورت روزانه، مستمر و با جدیت در حال انجام است.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و رعایت نکردن موازین بهداشتی در واحدهای گردشگری استان مراتب را به شماره تلفن‌های ٠١٣٣٣٧٣٧١٣٠ و ٠١٣٣٣۶١٨۴۶۵ گزارش کنند تا نسبت به پلمب و جلوگیری از فعالیت آن واحد متخلف برای سلامت همه شهروندان اقدام قانونی شود.

کد خبر 498486 برچسب‌ها استان گیلان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه بهداشتی در بجنورد؛ کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی شهرداری بجنورد، حسین یعقوبی روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: روزهای گذشته خبری مبنی بر جمع آوری زباله در یک منزل مسکونی و بوی بد از منزلی واقع در کوچه اوقاف بجنورد اعلام شد که با پیگیری های مستمر معاونت خدمات شهری و دستور دادستان، محل مورد نظر پاکسازی شد.

وی افزود: پس از ساعت ها تلاش در نهایت ۸۰ خودرو خاور زباله از محل به ایستگاه میانی زباله بجنورد منتقل شد.

به گزارش ایرنا، پس از بروز مشکلات اجتماعی برای فعالیت کارخانه کمپوست بجنورد و تعطیلی آن واحد تولیدی، مشکل زباله ها دوباره گریبانگیر بجنورد شد که این مساله ارتفاعات باباموسی در شمال شرق مرکز استان خراسان شمالی را به دفنگاه زباله ها تبدیل کرده است.

شهر بجنورد ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و روزانه ۱۳۷ تن زباله در این شهر جمع‌آوری می شود.

دیگر خبرها

  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • فاجعه بهداشتی در بجنورد؛ کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل
  • تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در استان مرکزی
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه دخترانه رشت
  • بیش از ۷ هزار کیلوگرم فرآورده دامی در گیلان از چرخه مصرف خارج شد
  • تذکرو روشنگری «سفیران مهر»درخصوص عفاف و حجاب در اماکن عمومی تهران