Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکبخت با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته۳۳ نفر به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در لرستان افزوده شده است، گفت: تاکنون ۷۷نفر جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد رضا نیکبخت» امروز(18 فروردین) در جمع خبرنگاران، افزود: تا کنون 889 لرستانی به ویروس کرونا مبتلا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 33 نفر به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان اضافه شده است.

 

وی  تصریح کرد: تا کنون دو هزار و 706 نمونه از بیماران مشکوک به « کووید 19» در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است، گفت: تعداد دو هزار و 499 نمونه پاسخ داده شده که از این عدد 889 مورد مثبت و هزار و 610 نمونه منفی اعلام شده است.

 

نیکبخت بیان کرد: تاکنون 77 مورد فوت قطعی برا اثر بیماری کووید 19 در استان لرستان ثبت شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: هم اکنون 90 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی  استان تحت مراقبت های پزشکی و درمانی هستند.

 

وی اظهار کرد: از ابتدا تاکنون 722 نفر که در استان لرستان مبتلا به کووید 19 بوده اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته اند.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: بهبودی کامل ویروس کووید ۱۹ آمار مبتلایان به کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: سال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته پس از اخذ حکم قضایی و با همکاری نیروی انتظامی ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان پر و مسلوب‌المنفعه شد.

احمد گودرزی حجم صرفه‌جویی ناشی از انسداد این تعداد چاه را معادل ۱۱.۷ میلیون مترمکعب برشمرد و افزود: از این تعداد، ۱۷۰ حلقه با حجم برداشت ۵.۲ میلیون مترمکعب در حوضه آبریز کرخه و ۸۷ حلقه با حجم برداشت ۶.۷ میلیون مترمکعب نیز در حوضه آبریز کارون بزرگ قرار داشتند.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است