Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@05:22:02 GMT

انتصاب عضو شورای راهبری شبکه اجتماعی دانش آموزارن

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۸۸۰۳

انتصاب عضو شورای راهبری شبکه اجتماعی دانش آموزارن

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حکمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی ذوعلم معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی را به عنوان عضو شورای راهبری شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد) منصوب کرد.

متن کامل حکم وزیر آموزش و پرورش خطاب به دکتر ذوعلم به شرح زیر است:

«حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای ذوعلم

معاون محترم وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

با سلام

در اجرای راهکار ۴-۱۷ سند تحول بنیادین و به منظور بهره برداری از ظرفیت آموزش های غیرحضوری و مجازی در برنامه های آموزشی و تربیتی ویژه معلمان، دانش آموزان و خانواده های آنان بر بستر شبکه ملی اطلاعات، ایجاد تعامل فعال معلمان و دانش آموزان و توسعه شیوه های دسترسی آنان به منابع و محتوای آموزشی و کمک آموزشی استاندارد، ارتقای کیفیت فرایند تعلیم و تربیت، توسعه عدالت آموزشی و تنوع خدمات با استفاده از فناوری های نوین و فضای مجازی از یکسو و حمایت، تقویت و بهره گیری از ظرفیت، تخصص و نوآوری شبکههای اجتماعی و پیام رسان های داخلی از سوی دیگر و به استناد مصوبه نهمین جلسه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا (موضوع نامه شماره ۱۶۶۲۸۲ مورخ ۹۸/۱۲/۲۹ دفتر رئیس جمهور) به موجب این ابلاغ به عنوان عضو شورای راهبری شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد) منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود در راستای سیاست های وزارت آموزش و پرورش و با همکاری و هماهنگی اعضاء به منظور اجرای سایر فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و موید باشید.

توفیق شما را در انجام این مسئولیت برای دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.»

کد خبر 4893660

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن حاجی میرزایی حکم انتصاب ویروس کرونا شهرداری تهران شیوع کرونا وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی شورای شهر تهران شهر تهران آموزش مکمل سیدابراهیم رئیسی فاصله گذاری اجتماعی دستگیری سارق روز طبیعت پلیس راهور سازمان هواشناسی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیرو اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مورد پوشش محلات هدف دفاتر تسهیل‌گری و در امتداد اجرای طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» از طریق ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تجهیز کلاس‌های درس به قفسه کتاب، در مرحله اول این طرح ۸۰ جلد کتاب و یک تا دو عدد سرگرمی برای هر قفسه از طریق مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون به ۱۰ استان ارسال کرد.

بر همین اساس به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و یزد هرکدام ۲ قفسه، خراسان شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان و گلستان هرکدام ۴ قفسه، آذربایجان شرقی، ایلام، خراسان جنوبی هرکدام ۶ قفسه و آذربایجان غربی ۷ قفسه ارسال شد.

تحویل قفسه‌های کتاب کانون پرورش فکری به مدارس با حضور مسئولان استانی و نماینده استانداری در مراسمی انجام می‌شود.

طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در راستای برنامه‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و تأکید رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش بر تجهیز کتابخانه مدارس صورت می‌گیرد.

پیش‌تر صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفته بود: مطلوب ما در آموزش و پرورش این است که هر کلاس درسی یک کتابخانه کوچک داشته باشد تا به بالندگی تربیتی دانش‌آموزان کمک شود.

کد خبر 6080035 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد
  • اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان
  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند
  • معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی آموزش دهند
  • انتقاد خضریان به گزارش عملکرد وزیر آموزش و پرورش
  • طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش