Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شیعی در پایان جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که صبح امروز دوشنبه برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز آقای نبی به عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال انتخاب شد. همچنین بحث دیگر ما درباره برنامه زمانبندی اصلاح اساسنامه و برگزاری انتخابات بود.

وی با تاکید بر اینکه نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال است نه سرپرست دبیر کلی، در خصوص تهدیدهای اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا یادآور شد: همه چیز حل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه اساسنامه فدراسیون باید به تصویب دولت و مجلس شورای اسلامی هم برسد، گفت: قرار است دبیر کل یک جدول زمانبندی تهیه کند و بر اساس آن جلو برود.

شیعی در پاسخ به این سئوال که آیا از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم استعفا کرده است؟ اظهار کرد: استعفای من از باشگاه پیکان بوده و از فدراسیون استعفا نداده ام. خیلی هم قوی در جلسات حاضر می شوم.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در مهرماه، گفت: باید تا آن موقع برسانیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص احتمال انتقال بازی های لیگ برتر به شهرهای جنوبی و گرم ایران تاکید کرد: من چنین چیزی نشنیده ام و باید از سازمان لیگ سئوال کنید.

شیعی همچنین درباره طرحش برای اتمام لیگ برتر گفت: من پیشنهاد دادم که اگر قرار است لیگ برتر تعطیل شود، ادامه این مسابقات به فصل بیستم منتقل شود. پیشنهاد من خام و اولیه بود.

کد خبر 4893661

منبع: مهر

کلیدواژه: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال محمود شیعی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخابات فدراسیون فوتبال ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس احمد سعادتمند فیفا فدراسیون فوتبال کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو مهدی محمدنبی وزارت ورزش و جوانان کسب سهمیه المپیک هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: می توانیم بازی های بین المللی را در انزلی برگزار کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مجموعه ورزشی ساحلی منطقه آزاد انزلی گفت: خیلی خوشحالم که یک مجموعه کامل ساحلی را در انزلی داریم و می‌توانیم بازی‌های آسیایی را در انزلی برگزار کنیم.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مجموعه ورزشی ساحلی منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که یک مجموعه کامل ساحلی را در منطقه آزاد بندرانزلی داریم و می‌توانیم بازی‌های آسیایی را در انزلی برگزار کنیم.

وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی در انزلی گفت: خوشبختانه اردوی تیم ملی ساحلی نیز در این مجموعه ساحلی برگزار شده و من متاسفانه تاکنون به این مجموعه نیامده بودم و ظرفیت‌های بسیار زیادی در گیلان وجود دارد.

 رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به استانداردهای فدراسیون فوتبال آسیا افزود: بنا شده فرم‌های فدراسیون فوتبال آسیا‌ای ای اف برای این مجموعه تکمیل شود و اگر بتوانیم بازی‌های بین‌المللی را نیز در بندرانزلی برگزار کنیم.

تاج با اشاره به الزامات‌ای اف سی بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از الزامات فدراسیون فوتبال آسیا نزدیکی هتل پنج ستاره به مجموعه‌های ورزشی میزبان رویدادهای بین‌المللی است و وجود دو هتل پنج ستاره در فاصله ۱۰ کیلومتری اینجا شرایط را محیا خواهد کرد.

تاج با اشاره به امکانات هتل‌های نزدیک مجموعه ورزشی گفت: مسؤولین کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون برای بازدید به این هتل‌ها می‌روند و اگر توانستیم بازی‌های بین المللی را اینجا میزبانی کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تلاش ایران برای میزبانی مقدماتی جام جهانی ساحلی‌بازان ایران به مقام سوم رسیدند

دیگر خبرها

  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی برای مصاحبه و بیانیه در فوتبال بدون مصوبه هیات‌رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است
  • بازگشت مقتدی صدر به عرصه سیاست عراق؛ سناریوی بعدی چیست؟
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد
  • ماراتن ریاست در بهارستان
  • مهدی تاج: نگران کسب مجوز حرفه‌ای توسط استقلال و پرسپولیس نیستیم
  • تاج: می توانیم بازی های بین المللی را در انزلی برگزار کنیم