Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:15:28 GMT

انبار بزرگ احتکار مواد ضدعفونی در اردبیل کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۸۹۲۳

انبار بزرگ احتکار مواد ضدعفونی در اردبیل کشف شد

علی رحیمی‌آذر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار مواد ضدعفونی در یکی از شهرکه‌ای صنعتی اردبیل گروهی متشکل از رییس شعبه سیار تعزیرات به همراه بازرسان دانشگاه علوم پزشکی ، سازمان صمت و ماموران نیروی انتظامی در قالب گشت مشترک به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهارداشت: در بازرسی از این محل حدود ۴۷ هزار لیتر انواع مواد شوینده شامل ۴۱ هزار و ۷۵۹ لیتر مایع ضدعفونی کننده و پنج هزار و ۹۵۴ لیتر مایع دستشویی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان‌کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۴۰۹ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۳۹۰ ریال اعلام کردند.

او گفت: با دستور قضایی رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی اردبیل این انبار پلمب و پرونده متشکله جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به یکی از شعبات ارجاع شد.

رحیمی‌آذر همچنین با اشاره به اینکه دستور توزیع کالاهای کشف شده بلافاصله صادر شد، افزود: این اقلام با نظارت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی توزیع خواهد شد.

وی اظهارداشت: داروخانه‌ها و فروشندگان لوازم بهداشتی ، درمانی و تجهیزات پزشکی در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: تامین سلامتی مردم یکی از اولویت‌های مسوولان است و به خطر انداختن آن قابل اغماض نیست.

او بیان‌کرد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

 وی  پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

وی گفت: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

برچسب‌ها سلامت و بهداشت اردبیل سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت و بهداشت اردبیل سازمان تعزیرات حکومتی سلامت و بهداشت اردبیل سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو در استان خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یدالله ملکی با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت‌طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها به‌منظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

 ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی از جمله اهداف طرح نظارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر