Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گل محمدی گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ مغازه که فعالیت ضروری نداشته و به تشخیص دانشگاه علوم پزشکی فعالیت آن‌ها تهدید علیه سلامت عمومی تلقی گردیده بود با حکم قضایی پلمب شد. تاریخ انتشار: 13:42 - 18 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۳۷۹ محسن گل محمدی دادستان ایرانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق عامه و طبق بخشنامه اجرایی طرح فاصله گذاری اجتماعی در ابتدای طرح از اصناف و بازاریان خواسته شد که مراکز غیرضروری را با هدف جلوگیری و مقابله با ویروس کرونا تعطیل کنند و چنانچه افرادی به این توصیه‌ها توجه نکند، واحد صنفی متخلف پلمپ خواهد شد و متصدی مربوطه نیز تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در ادامه با بیان اینکه در قوانین جزایی برای واحد‌های صنفی که سلامت و بهداشت مردم را تهدید می‌کنند، مجازات‌های سنگینی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: در این برهه از زمان که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم، فعالیت واحد‌های صنفی غیر ضروری، نه تنها هیچ فایده‌ای ندارند، بلکه خود عامل اصلی در تقویت زنجیره انتقال این بیماری است که در همین راستا تاکنون بیش از ۱۰۰ مغازه که فعالیت ضروری نداشته و به تشخیص دانشگاه علوم پزشکی فعالیت آن‌ها تهدید علیه سلامت عمومی تلقی گردیده بود با حکم قضایی پلمب شد و ۱۷ داروخانه و مرکز عرضه کالا و تجهیزات پزشکی نیز شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.    گل محمدی در پایان خاطرنشان کرد: این محدودیت و برخورد قضایی برای واحد‌های عرضه اقلام غیر ضروری مردم بوده و شامل اصنافی که مایحتاج غذایی و دارویی مردم را عرضه می‌کنند، نمی‌شود ضمن اینکه بازرسین شبکه بهداشت بر رعایت نکات بهداشتی از سوی این واحد‌ها نیز نظارت مستمرخواهند داشت. بیشتر بخوانید: طرح "سلامت" از سوی دادسرای قم به اجرا درآمد  پلمب ۸۹۳ واحد صنفی متخلف و دستگیری ۴۳ محتکر

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گل محمدی دادستان ایرانشهر ویروس کرونا حقوق عامه واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند