Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@12:00:42 GMT

«تالار احسان» برای مقابله با کرونا تجهیز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۹۰۴۷

«تالار احسان» برای مقابله با کرونا تجهیز شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: « تالار احسان» قیدار برای مقابله با کرونا در اختیار بیمارستان امیرالمومنین (ع) قیدار قرار گرفت.

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروسT اوقاف از سال قبل اقدامات بسیاری در بقاع متبرکه و مساجد انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در پی شیوع کرونا و اجرا نشدن طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه برای قطع زنجیره این ویروس برنامه‌های این طرح به صورت مجازی اجرایی شد، اضافه کرد: سایر تجمعات و مراسمات مذهبی نیز تا به امروز لغو شده است.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های بهداشتی بین نیازمندان و ضدعفونی کردن بقاع متبرکه به لحاظ رعایت اصول بهداشتی بیان کرد: خوشبختانه اقدامات قابل توجهی برای پیشگیری از این ویروس انجام شده است.

کرمی با اشاره به اینکه در اقدامی دیگر « تالار احسان» اوقاف در اختیار بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده قرار گرفته است، اضافه کرد: با توجه به ظرفیتی که تالار احسان به لحاظ فضای استراحتی و قرنطینه دارد، این اقدام صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه از سایر اماکن و ظرفیت‌هایی که در اختیار اوقاف است نیز در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار گرفته است، گفت: همه تلاش مسؤولان اوقاف نیز کمک به این ستاد برای ریشه‌کنی کرونا ویروس است.

گفتنی است، هتل تالار احسان خدابنده به‌منظور ترویج ازدواج آسان از محل عواید موقوفات قیدار نبی(ع) ساخته شده است و دارای  زیربنای ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان احسان بیمارستان کرونا تالار احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایالات متحده چند جت جنگنده پرقدرت در اختیار دارد؟

اگر تا به حال از خود پرسیده اید که آمریکا چند فروند از این هواپیما‌های فوق پیشرفته را در اختیار دارد، شانس با شما یار است، زیرا یک نفر واقعاً آن‌ها را حساب کرده است.

به ادعای مدرسه هوانوردی شفیلد، ارتش ایالات متحده آمریکا تقریبا ۳،۴۰۰ دارایی را در دسته جنگنده / حمله عملیاتی در ناوگان نیروی هوایی و نیروی دریایی نگهداری می‌کند. این جنگنده‌ها شامل اف -۳۵، اف -۳۵ ای، اف -۱۶ و اف -۱۰ می‌شود.

اما این تنها یک دسته از موجودی هوانوردی ارتش ایالات متحده است است، زیرا اف -۱۶‌ها دقیقاً برای کار‌های دیگر مانند حمل هواپیما‌های دیگر یا تجهیزات بزرگ ایده آل نیستند.

هواپیما‌های متفاوت برای کار‌های متفاوتی مناسب هستند. به همین دلیل است که ارتش آمریکا بیش از ۱۴ هزار هواپیما را در ناوگان خود دارد، عددی که بر طبق برنامه ۱۰ ساله سرمایه گذاری در صنایع هوایی که توسط معاون وزیر دفاع آمریکا منتشر شده، بدست آمده است.

جت‌های جنگنده تنها بخش کوچکی از کل هواپیما‌های نظامی آمریکا هستند

جای تعجب نیست که این بزرگ‌ترین ناوگان هواپیما در جهان است و پس از آن روسیه با حدود ۴،۰۰۰ هواپیما قرار دارد. بزرگ‌ترین دسته از هواپیما‌های نظامی ایالات متحده به عنوان «لیفت هوایی/ باری / خدمات» طبقه بندی می‌شود که شامل بیش از ۴،۰۰۰ هواپیمای مورد استفاده توسط نیروی هوایی، ارتش و نیروی دریایی است.

این دسته معمولاً شامل هواپیما‌های بزرگی است که برای حمل و نقل تدارکات، مقامات نظامی و غیرنظامی و هر چیز دیگری که در صندلی عقب اف -۳۵ جای نگیرد، در نظر گرفته شده اند.

سپس، طبقه بندی‌های دیگری از هواپیما‌های نظامی در ایالات متحده وجود دارد. به ترتیب اندازه ناوگان، آن‌ها شامل آموزشی، هلیکوپتر‌های تهاجمی، ISR / Scout / C ۴، ضد سطحی / زیردریایی، سوخت گیری هوایی، نیرو‌های عملیات ویژه، حملات دوربرد، و جستجو و نجات رزمی هستند.

این اعداد همیشه در حال تغییر هستند تا با چشم انداز نظامی دائماً در حال تغییر جهان سازگار باشند. به گزارش دیفنس نیوز، نیروی هوایی آمریکا به دنبال نوسازی ناوگان خود است و هر سال از کنگره درخواست ۷۲ جنگنده جدید می‌کند. با فرض اینکه آن‌ها تعدادی از هواپیما‌های قدیمی را نیز نگه دارند، احتمالاً عدد ۳،۴۰۰ هر ساله بیشتر نیز بشود.

 

منبع: روزیاتو

tags # جنگنده ، آمریکا سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • تصاویر| موزه آبگینه و سفالینه‌های ایران
  • اظهارات تازه روحانی از گرانی بنزین و صبح جمعه
  • ایالات متحده چند جت جنگنده پرقدرت در اختیار دارد؟
  • تلاش حاج‌صفی برای پس گرفتن بازوبند تیم ملی
  • اجرای زیبای احسان یاسین در برنامه محفل
  • قرائت متفاوت قرآن توسط احسان یاسین، خواننده معروف در برنامه محفل+ فیلم
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • عزم اوقاف زنجان برای سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم
  • افزایش ۱۶ برابری درآمد موقوفات زنجان
  • چپ تیم ملی دربست در اختیار این بازیکن است (عکس)