Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسن عباس نژاد مدیر کل و رئیس پدافند زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در چهارمین جلسه پدافند زیستی و سلامت اداره کل حفاظت محیط زیست استان موضوع فاصله گذاری اجتماعی و نحوه اجرای آن در پایش و بررسی از واحد ها‌ی صنعتی، پایش از مراکز دفن پسماند‌ها، سیستم‌های مرکزی تصفیه خانه‌های فاضلاب و سیستم نظارت بر پسماند‌های بیمارستانی، درمانگاهی، آزمایشگاه‌ها بررسی و مقرر شد در حوزه‌های تخصصی در هنگام پایش فاصله گذاری اجتماعی اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس نژاد افزود: همچنین در این جلسه مصوبات و اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا از جمله ضد عفونی کردن مستمر اداره کل و ادارات تابعه و واحد‌های محیط بانی، مشارکت در طرح بسیج ضد عفونی اداره کل و مراکز در شهر قزوین، فاصله گذاری اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و بر انجام فعالت‌های ضد عفونی و گند زدایی به صورت مستمر تاکید شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست واحدهای صنعتی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رحمانی در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی افزود: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.   معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند گفت: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.   رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.   ره انجام، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت:برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست