Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@21:28:53 GMT

نرخ میوه‌های بهاری در میادین میوه و تره بار اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۹۱۲۳

به گزارش اکوفارس، بر اساس نرخ نامه جدید، قیمت محصولاتی همچون توت فرنگی، هندوانه، پیاز، کاهو، کدو، هویج و کلم سفید و قرمز در میادین میوه و تره بار از ۱۰۰ تومان تا ۱۸۰۰ تومان کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش، ارزان‌ترین محصولات میادین میوه و تره بار شامل خیار سالادی به قیمت هر کیلوگرم ۱۱۰۰ تومان، کلم سفید و قرمز ۱۵۵۰ تومان، کلم چینی ۱۸۰۰ تومان، کرفس ۳۱۰۰ تومان، خیار رسمی و رویال ۲۳۰۰ تومان، هویج ۲۵۰۰ تومان، گُل کلم ۲۵۰۰ تومان، کلم قُمری ۲۶۰۰ تومان، باقلا سبز ۳ هزار تومان و سبزی دسته‌ای جور ۳۱۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می‌افزاید، آناناس طلایی با قیمت هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان، چاغاله بادام ۲۵ هزار تومان، لیمو تُرش ۲۲۵۰۰ تومان، موز ۱۳۹۰۰ تومان، آناناس جنگلی ۱۱ هزار تومان، توت فرنگی ۱۱ هزار تومان، کیوی ۸۹۰۰ تومان، فلفل دلمه سبز ۸۹۰۰ تومان، نارنگی کینو ۸۵۰۰ تومان و انواع فلفل ۸۵۰۰ تومان، گران‌ترین محصولات میادین میوه و تره بار هستند.
گفتنی است، در حال حاضر قیمت انواع میوه ۴۰ درصد و محصولات فرنگی ۳۴ درصد در میادین میوه و تره بار از میانگین قیمت‌های سطح شهر پایین‌تر است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: میادین میوه و تره بار هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ایرانی با بیان اینکه در چند روز گذشته برخی افراد سودجو قصد سوء استفاده از شرایط فعلی بازار را دارند تا با افزایش خودسرانه قیمت ها، نظم عمومی بازار را بر هم بزنند افزود: افرادی که خودسرانه قیمت‌ها را افزایش داده بودند، با ورود به موقع کارشناسان و بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، موضوع بررسی و پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی با عنوان تخلف گران‌فروشی به مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی به افزایش خودسرانه نرخ ورودی میدان میوه و تره بار اردبیل هم اشاره کرد و گفت: با قیمت گذاری خودسرانه طبق قانون برخورد می شود و تا بازگشت قیمت‌ها به حالت منطقی، بازرسی‌های سرزده از میدان میوه و تره بار و برخورد جدی با متخلفان ادامه خواهد داشت.

 

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • برداشت بیش از ۲۵۲ هزار تن انواع محصولات گرمسیری ازباغات سیستان و بلوچستان
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت حبوبات در میادین تره بار
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • اندازه گیری دیابت و ارایه مشاوره پزشکی در میادین میوه و تره بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول