Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علیرضا فیروزفر روز دوشنبه با بیان اینکه ارائه آموزش‌های غیرحضوری در دانشگاه ها تنها راه حل مناسب در زمان تعطیلی دانشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کروناست، افزود: پس از ابلاغ بخشنامه شیوه‌نامه آموزش مجازی، دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان خود را ملزم به برنامه‌ریزی و اجرای دقیق بخشنامه کرد به‌طوری که در مرحله نخست ستاد آموزش‌های مجازی در این دانشگاه شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  برگزاری آموزش مجازی نیازمند زیرساخت‌هایی است، اظهار داشت: ارتقای پهنای باند اینترنت، تجهیز فضاهایی در واحدهای استان به اینترنت، لپ‌تاپ، میکروفون و سایر ملزومات مورد نیاز برای استادان متقاضی از دیگر اقدامات این دانشگاه برای برگزای کلاس‌های آموزش مجازی است.

فیروزفر به فعالیت شبانه‌روزی پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در زمینه ارائه آموزش‌های مجازی به دانشجویان اشاره کرد و ادمه داد: از پیش از تعطیلات نوروز آموزش‌های مجازی را به‌طور مستمر در این دانشگاه ارائه کردیم، دستورالعمل‌ها و اطلاعیه‌های داخلی فراوانی در این زمینه صادر شد. همچنین سامانه پیامکی به‌منظور ارتباط با دانشجویان و در وبسایت دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان بخشی با عنوان سامانه ثبت پیشنهادات و انتقادات آموزش‌های برخط ایجاد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: گروهی به‌عنوان مسوول کنترل نحوه برگزاری کلاس‌های آموزش مجازی در این دانشگاه تشکیل دادیم که حضور به‌موقع استاد و دانشجو در کلاس، کیفیت صدا و تصویر، محتوای درسی بارگذاری شده و موارد دیگر را رصد و گزارش می‌ کنند. 

وی به برگزاری هزار و ۳۴۰ کلاس جبرانی در ایام عید نوروز در بازه زمانی پنجم تا پانزدهم فروردین ماه سال جاری اشاره و تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، هزار و ۵۵۹ کلاس مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان برای این ایام تعریف کردیم که از این تعداد هزار و ۳۴۰ کلاس با موفقیت برگزار شد.

به گفته رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان  در زمان حاضر از ۴۴هزار دانشجوی شاغل به تحصیل در زنجان، ۱۲ هزار نفر، معادل ۲۷درصد جمعیت کل دانشجویان در مراکز دانشگاه آزاد اسلامی این استان مشغول تحصیل هستند.

مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، ۲۸درصد از اعضای هیات عملی استان را در خود جای داده اند و هم اکنون ۴۴۲ استاد و مدرس در این مراکز مشغول تدریس هستند.  

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی زنجان فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی زنجان فضای مجازی ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی زنجان فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی آغاز شد.

هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی با هم رقابت می‌کنند.

آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.

۹۹۰ نفر در رشته زبان و ۶۲۶ نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.

گروه آزمایشی علوم تجربی هم صبح جمعه با شرکت ۶ هزار و ۶۴۷ داوطلب برگزار می‌شود.

آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امامن خمینی (ره) برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف