Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، کلامی  مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان این‌که بعد از شیوع کرونا نزدیک به پنج هزار خانواده‌ی جدید جذب کمیته‌ی امداد استان شده است گفت: این خانوار‌ها در مجموع نزدیک به ۱۷ هزار نفر هستند.

 کلامی  افزود: برخی از افرادی که به دلیل شیوع بیماری کرونا نمی‌توانستند از عهده‌ی تامین مخارج زندگی خود بربیایند و از سویی نیز شرایط تحت پوشش قرار گرفتن را داشتند، جذب کمیته‌ی امداد استان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ کدام از مددجویان کمیته امداد استان به بیماری کرونا مبتلا نشده‌اند.

او با بیان این‌که حمایت از افراد بیکار در توان کمیته امداد نیست، چرا که با محدودیت منابع و قوانین مواجه هستیم، افزود: در حال حاضر کمیته امداد براساس قانون نمی‌تواند از نیروی کاری که بیکار شده‌اند، حمایت کند.

کلامی از توزیع پکهای بهداشتی به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان غیرمددجو خبر داد و گفت: بعد از بازگشایی سیستم بانکی به افراد نیازمندی که در مدت شیوع کرونا بیکار شده‌اند، وام‌های کارگشایی نیز اعطا خواهد شد.

او با اشاره به جزئیات اعطای وام‌های کارگشایی به افراد نیازمند بیکار، گفت: وام‌های کارگشایی تا سقف پنج میلیون تومان و قرض الحسنه بوده که صرفا به افراد نیازمند تعلق می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: نزدیک به یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک مالی از محل بنیاد مسکن، بین مددجویان کمیته امداد به صورت نقدی توزیع شده است.

او با بیان این‌که کمیته امداد حضور فعالی برای مقابله با بیماری کرونا داشته است، گفت: علاوه بر خدمت رسانی به مددجویان نیازمند کمیته امداد، پک‌های بهداشتی نیز بین افراد نیازمند غیر تحت پوشش توزیع می‌شود.

او با بیان این‌که مددجویان کمیته امداد روزانه ۱۰ هزار عدد ماسک بهداشتی تولید می‌کنند، گفت: مددجویان کمیته امداد در مراکز نیکوکاری تحت پوشش کمیته امداد علاوه بر تولید ماسک، لباس بیمارستانی و روکش‌های تخت‌های بیمارستانی را تولید و در اختیار مراکز درمان قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد مددجویان کمیته امداد افراد نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد

زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در مشهد مقدس افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور در مراسم افتتاح  زائرسرای «کرامت 2» ویژه مددجویان کمیته امداد  که در مشهد برگزار شد با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این پروژه با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

بختیاری با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال 1401 میزبان 14 هزار 161 زائر و 105 گروه اردویی بود، اضافه کرد: این عدد در سال 1402 به 18 هزار و 63 مددجو افزایش یافت که با افتتاح مجموعه شماره 2 کرامت باید برای میزبانی از 40 هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم(ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد، خدمت به مددجویان را افتخار همه امدادگران در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: باید همان‌گونه که برای فرزندان خود قدم برمی‌داریم برای این عزیزان هم قدم برداریم و همه عوامل کمیته امداد باید عزت و کرامت مددجویان را مدنظر داشته باشند.

بختیاری با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش 50 درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت 2 سالانه 20 هزار مددجو را پذیرا خواهد بود گفت: کمیته امداد یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی