Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تشکیل و فعالیت 275 تشکل کارگری و کارفرمایی در استان در جهت صیانت و حمایت از نیروی کار فعالیت دارند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ، حسن عزیزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص نقش تشکل های کارگری و کارفرمایی در اقتصاد و تثبیت اشتغال های موجود، عنوان کرد: این مهم در راستای تحقق اهداف عالیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صیانت از نیروهای کار و برنامه محوری توسعه و توانمند سازی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی صورت پذیرفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی از مبادی توانمندسازی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در این استان ارائه آموزشِها و اجرای کارگاههای آموزشی بوده است .
حسن عزیزی ادامه داد: بیش از 400 نفر ساعت آموزش در سال 98 به اعضای هیات مدیره تشکل‌های کارگری و کارفرمایی از برنامه های موفق این اداره کل به شمار می‌رود.
این گزارش می افزاید: تا کنون در این استان 85 مورد نمایندگی کارگران ،63 شورای اسلامی کار ، 31 انجمن صنفی کارگری ؛، 9 کانون کارگران بازنشسته شهرستانی و استانی، 81 انجمن صنفی کارفرمایی و 6 کانون و مجمع استانی تشکل های کارگری و کارفرمایی تشکیل و در حال فعالیت هستند .
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه مشارکت موثر تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در نهادهای سه جانبه تصمیم سازی مشترک ارزنده و چشمگیر بوده است؛ یادآور شد: از جمله می توان مراجع حل اختلاف کارگری و کارفرمایی، کمیته بحران ،کمیته فصل یازدهم قانون کار، کمیته بهبود فضای کسب و کار، کمیته تعیین صلاحیت شرکت‌های خدماتی و ایمنی، کمیته تجدید نظر مشاغل سخت و‌زیان اور و هیات تشخیص ماده 22قانون شوراهای اسلامی کار نام برد که از جلوه های بارز توانمند سازی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی این استان به شمار می‌رود .
عزیزی در پایان اظهارکرد: همچنین در شرایط فعلی جامعه نیز رویکرد بدیع نقش آفرینی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در پیشگیری از بحران کرونا نمونه ویژه ای از موضوع نقش آفرینی مؤثر تشکل‌های کار گری و کارفرمایی بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تشکل های کارگری و کارفرمایی تشکل های کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مولوی در نشست با مدیرکل صدا و سیمای استان به فعالیت ۲۲۲ تشکل کارگری و ۱۰۵ هزار کارگر بیمه شده وابسته به این تشکل‌ها در استان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ مورد بازرسی در استان برای صیانت از نیروی کار، حفظ و تأمین ایمنی و سلامت کارگران انجام شده است.
وی مهمترین برنامه امسال در حوزه اشتغال چهارمحال و بختیاری را ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۲ هزار نفر متناسب با ظرفیت‌های بومی، منابع و ظرفیت‌ها در استان اعلام کرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه گفت: با اطلاع رسانی مداوم و به موقع صدا و سیما، مردم از جزئیات این طرح آگاه شدند و با مشارکت و رضایت بالایی از آن استقبال کردند.
مدیرکل صدا و سیمای استان در این نشست که با حضور نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایان برگزار شد با تبریک هفته کار و کارگر و قدردانی از زحمات قشر کارگر گفت: نظام کارگری استان در سطح بالایی است و دانش و توانمندی کارگران بومی چهارمحال و بختیاری ارزشمند و قابل انتقال به نسل آینده است.
سید محسن حسینی گفت: صدا و سیما علاوه بر انعکاس و انتقال درخواست‌ها و دغدغه ها، به دنبال یافتن راهکار و ایجاد نشاط و امید در جامعه است.
وی افزود: تمامی مطالبات و محصولات برای دیده شدن باید به طور مداوم تولید و منتشر شوند و بهترین مرجع برای تولید محتوای اثرگذار، نهاد‌ها و تشکل‌ها هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر شناسایی شدند
  • شناسایی ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد شهرستانی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد در شهرستان‌ها
  • حل و فصل ۳۵ درصد از دعاوی کارگری و کارفرمایی در لرستان
  • سازش ۳۵ درصد دعاوی کارگری و کارفرمایی در لرستان