Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@11:06:11 GMT

تردد بین استانی دانشجویان علوم پزشکی بلامانع شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۹۲۸۲

تردد بین استانی دانشجویان علوم پزشکی بلامانع شد

به گزارش روز دوشنبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سعید نمکی در نامه‌ای به رحمانی فضلی نوشت: به دلیل ضرورت حضور فراگیران دکترای عمومی، دستیاران تخصصی، فوق تخصصی، فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی، دستیاران داروسازی بالینی، دانشجویان سال آخر پرستاری، علوم آزمایشگاهی و رادیولوژی در بیمارستان‌های آموزشی، تردد بین استانی آنها با ارائه کارت نظام پزشکی یا کارت دانشجویی بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا مراتب جهت اعلام به مراجع ذی صلاح ارسال می‌گردد.

به گزارش ایرنا، به دنبال تشدید طرح فاصله گذاری اجتماعی در فروردین ماه ۹۹، ترددهای بین استانی برای افراد غیرساکن ممنوع شده است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت درمان و آموزش پزشکی کرونا ویروس کرونا سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در خصوص بازدید‌های مستمر و میدانی واحد مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه، یک واحد طب سنتی غیرمجاز با ارایه خدمات از قبیل حجامت، گچ گیری، ختنه، فصد و. در شهر سرایان توسط کارشناسان نظارت بر درمان و پلیس اماکن عمومی شناسایی، پلمب و پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.


دکتر جمشید مشایخی جم افزود: فرد فاقد صلاحیت و بدون هیچگونه مجوزی از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به انجام ارائه خدمات طب سنتی کرده بود که با پیگیری‌های انجام شده، این واحد غیر مجاز پلمب شد.

وی گفت: همشهریان برای انجام خدمات طب سنتی در مؤسسات و مراکز پزشکی داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به دریافت خدمات کنند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیر مجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی و یا با شماره‌های ۳۲۳۸۱۳۱۱- ۳۲۳۸۱۳۳۹ -۰۵۶ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • ارتقای شاخص های حوزه سلامت چهارمحال وبختیاری در دولت سیزدهم
  • اجرای طرح ارتقای سواد سلامت در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقا سواد سلامت در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز