Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:30:35 GMT

ساخت ماسک‌های بهداشتی ویژه توسط شرکت اپل

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۹۳۰۲

ساخت ماسک‌های بهداشتی ویژه توسط شرکت اپل

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر عامل شکرکت اپل، تیم کوک به تازگی با انتشار یک ویدیو در حساب کاربری توئیتر خود روش جدید اپل برای مقابله با ویروس کرونا را به نمایش گذاشت. بر اساس گفته‌های وی در ویدیوی منتشر شده، شرکت اپل توانسته تا بیش از ۲۰ ماسک بهداشتی را نیز تا به امروز به مراکز مختلف اهدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات صحبت‌های تیم کوک درباره اقدامات جدید شرکت اپل

تیم کوک در ویدیوی منتشر شده گفت:"شرکت اپل یک کارخانه جدید بنیان‌گذاری کده که تلاش دارد در آن افراد و متخصیصن حوزه‌های طراحی کالا، مهندسی، تیم‌های بسته بندی و همچنین تهیه کنندگان را جمع‌آوری کند تا این گروه‌ها بتوانند با کمک یک‌دیگر ماسک‌های محافظ صورت را برای درمانگر‌ها و مراکز بهداشتی تولید کنند". وی همچنین در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد " اولین ارسال محصولات ما به بیمارستان کایسر در سانتا کلارا صورت گرفت که متعلق به هفته گذشته است. خوشبختانه باید اظهار کرد که واکنش و بازخورد کارکنان این بیمارستان نسبت به ماسک‌های مخصوص ما بسیار مثبت بود".

وی همچنین افزود " در بسته‌های ارسال شده تعداد صد عدد ماسک داخل جعبه‌ها قرار داده شده است. هر یک عدد ماسک در کمتر از ۲ دقیقه ساخته می‌شود که کاملا نیز قابل تنظیم هستند. در حال حاضر ما مواد اولیه ساخت ماسک‌ها را از کارخانه‌های چین و آمریکا تهیه می‌کنیم". گفتنی است که شرکت اپل در نظر دارد تا بیش از یک میلیون ماسک را تا آخر هفته جاری به مناطق مختلف ارسال کند. همچنین این شرکت انتظار دارد تا بتواند همواره تعداد ماسک‌های ارسالی خود را در هر هفته بالای یک میلیون عدد نگه دارد.

در حال حاضر این شرکت تنها توانسته تا ماسک‌های محافظ خود را تنها در آمریکا توزیع کند، اما انتظار می‌رود این تجهیزات به زودی به سراسر دنیا نیست برسند. بر اساس گفته‌های تیم کوک، مدیر عامل شرکت فناوری اپل، آن‌ها قصد دارند تا از راه‌های متفاوت و خاص حمایت خود را به جامعه پزشکی و تمامی افراد درگیر ویروس کرونا ابراز کنند.

بیشتر بخوانید: اقدام جدید سامسونگ برای حمایت از بیماران مبتلا به کرونا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در آمریکا شرکت اپل شرکت اپل تیم کوک ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ‌طی سه سال اخیر گره‌های کور چندین دهه‌ای اقتصادی استان باتفویض اختیارات ویژه از ناحیه رئیس قوه قضاییه و اهتمام دادگستری استان باز شد و بستر لازم را برای توسعه اقتصادی استان فراهم کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حیدر آسیابی شب گذشته در نشست رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات کشور با نماینده، ولی فقیه در استان گلستان اظهار داشت: خوشبختانه طی سه سال اخیر گره‌های کور چندین دهه‌ای اقتصادی استان با تفویض اختیارات ویژه از ناحیه رئیس قوه قضاییه و اهتمام دادگستری استان باز شد و بستر لازم را برای توسعه اقتصادی استان فراهم کرده است.

 رئیس کل دادگستری گلستان افزود: پتروشیمی گلستان یکی از طرح‌هایی بود 16 سال ابتر مانده بود که با تفویض اختیارات ویژه از طرف رئیس قوه قضاییه به دادگستری استان، مشکلات پیچیده حقوقی طی 16 ماه تلاش شبانه روزی رفع شد.

وی ادامه داد: طرح گردشگری آشوراده هم از 25 سال پیش بلاتکلیف مانده بود که با اقدام جهادی دادگستری طی یک ماه، مشکل حقوقی آن رفع و مقدمات اجرای طرح فراهم‌ شد.

آسیابی با اشاره به این که یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری صیانت از انفال است گفت: منطقه زیارت گرگان 20 سال جولانگاه ساخت و ساز‌های غیرمجاز بود که با اقدام دادگستری استان و کنترل ورودی این منطقه اکنون 2 سال است ساخت و ساز غیرمجاز متوقف شده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان از تلاش برای حل مشکل سند واحد‌های مسکونی در 300 روستای استان هم گفت و افزود: 47 درصد جمعیت گلستان روستایی هستند و یکی از معضلات در این بخش موضوع اسناد زمین‌های حاشیه روستا‌ها بود که با مصوبه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان و دریافت مجوز از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، مشکل سند 15 هزار خانوار روستایی حل شد که سرمایه اجتماعی عظیمی و موجی از رضایت مردمی را به دنبال داشت.

 آسیابی افزود: رویکرد قوه قضاییه جلب رضایتمندی مردم و افزایش سرمایه اجتماعی و کمک به دولت برای تحقق شعار سال در زمینه جهش تولید است.

وی ادامه داد: در سال 1402 بیش از 100 واحد تولیدی در استان احیا و یا از ورشکستگی آن‌ها جلوگیری شد که در نتیجه این اقدام بیش از 3 هزار شغل حفظ شد.

رئیس کل دادگستری گلستان تعیین تکلیف پرونده کثیرالشاکی موج‌های آبی گنبدکاووس را نیز یکی دیگر از توفیقات دادگستری استان در سال 1402 برشمرد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد