Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@14:17:22 GMT

ترم جاری دانشجویان مشروطی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۹۳۱۴

ترم جاری دانشجویان مشروطی ندارد

ابوالفضل واحدی با اشاره به اینکه پیشنهادات تسهیلات آموزشی برای دانشجویان این دانشگاه فردا در جلسه شورای معاونین آموزشی بررسی می شود، اظهار کرد: یکی از این پیشنهادات، امکان حذف اضطراری دو درس برای دانشجویان است؛ همچنین به دانشجویان اجازه داده می شود، برای فارغ التحصیلی تا ۴ درس بتوانند معرفی به استاد بگیرند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالت عادی دانشجویان می توانند تنها دو درس معرفی به استاد بگیرند.

حذف کلاس های عملی در شرایط خاص

وی افزود: پیشنهاد دیگر این است که اگر امکان برگزاری کلاس های فشرده عملی تا پایان ترم برای دانشجویان مهیا نشد، خودمان این دروس را برای دانشجویان حذف کنیم.

واحدی با بیان اینکه امکان حذف ترم برای دانشجویان نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: اگر دانشجویی دارای شرایط خاص باشد، به طور مثال خود و یا اقوام درجه یک او مبتلا به بیماری خاصی باشد دانشگاه نسبت به درخواست او برای حذف ترم مساعدت خواهد کرد.

مشروطی دانشجویان را در نیمسال جاری لحاظ نمی کنیم

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت افزود: اگر دانشجویی در نیمسال جاری مشروط شود، این مشروطی محاسبه نخواهد شد و آن را در روند تحصیل او در نظر نخواهیم گرفت.

وی درباره نحوه برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه نیز توضیح داد و گفت: در حال حاضر تمامی مراحل از درخواست صدور مجوز، برگزاری دفاعیه، ارائه نمره و ارسال آن تماما به صورت مجازی است. این تمهیدات برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل دارند و یا قرار است به سربازی بروند و یا می خواهند بدون آزمون پذیرش شوند، مفید است.

امکان دفاع از پایان نامه به صورت حضوری وجود دارد

واحدی ادامه داد: البته اگر دانشجویی تمایل داشته باشند به صورت حضوری از پایان نامه خود دفاع کند، در صورت آمادگی استاد راهنما و هیات داوری، این امکان وجود دارد. دانشگاه نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی شرایط را مهیا خواهد کرد.

برگزاری جلسات پژوهشی میان اساتید و دانشجویان

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت از تمهیدات این دانشگاه برای استمرار روند پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی خبر داد و گفت: دانشگاه برای اینکه در روند پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی، خللی وارد نشود سامانه ای برای ارتباط استاد و دانشجو برای برگزاری این جلسات پژوهشی در نظر گرفته است. همچنین دانشجویان این امکان را دارند که برای انجام کارهای آزمایشگاهی براساس پروتکل های بهداشتی که معاونت پژوهشی در حال آماده کردن آن است، به دانشگاه بیایند.

بازگشایی دانشگاه ها در شرایط فعلی مهیا نیست

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر اینکه بازگشایی دانشگاه ها در شرایط فعلی مهیا نیست، گفت: اگر دانشگاه ها بخواهد به همین زودی ها بازگشایی شود، دغدغه هایی در ارتباط با رفت و آمد دانشجویان خصوصا از شهرستان ها، خوابگاه و تغذیه آن ها وجود دارد، بنابراین سلامتی دانشجویان باید در اولویت قرار بگیرد. تا زمانی که نسبت به شرایط اطمینان پیدا نکنیم، حضور دانشجویان در دانشگاه به صلاح نیست. البته تصمیم نهایی با ستاد ملی مبارزه با کرونا است و ما خودمان را با تصمیم آن ها تطبیق خواهیم داد. 

۴۷۲۳۱ کد خبر 1373490

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آموزش مجازی پایان نامه دانشجو دانشگاه برای دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندیشکده تعزیه راه اندازی می‌شود/اساسنامه منتظر تایید وزیر فرهنگ است

احمد جولائی پژوهشگر و مدرس دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: این روزها بیشتر درگیر تدریس و کارهای دانشگاهی در عرصه ادبیات نمایشی و نمایشنامه نویسی هستم.

وی با اشاره به اینکه برای راه اندازی اندیشکده تعزیه، ساختمانی تهیه شده، گفت: این ساختمان هبه است، از این روز در انتظار دریافت مجوزهای لازم از سوی وزیر فرهنگ برای راه اندازی و تهیه اساسنامه هستیم. در صورتی که این مراحل طی شود مکان اندیشکده در اختیار دوستان برای فعالیت پژوهشی در عرصه تعزیه قرار می‌گیرد.

جولائی همچنین توضیح داد: مکان این اندیشکده در استان بوشهر است و به لحاظ جغرافیایی 5 ساعت با استان‌های خوزستان، فارس، کهگیلویه و هرمزگان فاصله دارد .

دبیر ادوار جشنواره آیینی سنتی با اشاره به اینکه این مجموعه می‌تواند پشتوانه پژوهشی برای کارهای دانشگاهی و ارتباط با دانشگاه‌ها باشد، گفت: اساتید و پژوهشگران سی تا چهل دانشگاه می‌توانند کارهای پژوهشی‌شان را به ما منتقل کنند ، اساتید دانشگاه‌های بزرگ حتی تهران نیز با ما درارتباط خواهند بود که این خود مایه دلگرمی است تا بتوانیم به خوبی کار را جلو ببریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • امکان افشای سوالات آزمون‌های آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • اندیشکده تعزیه راه اندازی می‌شود/ اساسنامه منتظر تایید وزیر فرهنگ است
  • اندیشکده تعزیه راه اندازی می‌شود/اساسنامه منتظر تایید وزیر فرهنگ است
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور