Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهداشت و بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در کمیته امداد خبر داد و گفت: در همین راستا تمام خدمات این نهاد به صورت آنلاین و غیر حضوری در دسترس مددجویان و متقاضیان قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، فریدون قربانی با یادآوری ۱۸ فروردین‌ماه روز جهانی بهداشت و روز سلامتی، و تقدیر از تمامی پرستاران، پزشکان و کادر درمانی کشورمان در مبارزه با بیماری کرونا افزود: کمیته امداد به عنوان یکی از مجریان نظام بهداشت و درمان کشور، مسئولیت سلامت خانواده‌های تحت حمایت را برعهده داشته و همواره در جهت ارتقای کیفیت زیست مددجویان تلاش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جامعه هدف کمیته امداد را از آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه در حوزه حفظ سلامت دانست و ادامه داد: حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار سالمند و بیش از ۸۰ هزار نفر بیمار خاص و صعب‌العلاج از خدمات کمیته امداد در زمینه‌های مختلف بهره‌مند هستند که نیاز به مراقبت بیشتری در حوزه سلامت دارند.

مدیرکل بهداشت و بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد به خدمات این نهاد برای مقابله با بیماری کرونا در میان خانواده‌های تحت حمایت اشاره کرد و گفت: کمیته امداد به منظور تامین سلامت مددجویان، دستورالعمل‌های ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی را در دستور کار قرار داده و در همین راستا تمامی خدمات این نهاد به صورت آنلاین از طریق سایت کمیته امداد و همچنین از طریق سامانه تلفنی در دسترس مددجویان و متقاضیان قرار گرفته است.

قربانی تاکید کرد: اقلام مورد نیاز و مواد ضد عفونی کننده در قالب سبدهای بهداشتی با اعتباری معادل ۳۵ میلیارد تومان با اولویت بیماران خاص و صعب‌العلاج و سالمندان تحت حمایت توزیع شده است. علاوه بر این، هر یک از استان‌ها نیز با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، خیران، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی و همچنین هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای استانی، کمک‌های ویژه‌ای به جامعه هدف در سراسر کشور داشته‌اند.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، وی خاطرنشان کرد: با هدف تامین اقلام بهداشتی مورد نظر مراکز درمانی و اقشار ضعیف جامعه، تعداد زیادی از کارگاه‌های اشتغال مددجویان به تولید کالاهای بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده تغییر کاربری داده که براساس آخرین آمار، این مراکز روزانه بیش از ۳۷۰ هزار ماسک و اقلام بهداشتی تولید می‌کنند.

مدیرکل بهداشت و بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد با تاکید بر ضرورت آموزش و آگاهی‌بخشی به خانواده‌های تحت حمایت در خصوص اهمیت فاصله‌گذاری اجتماعی و روش‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا اضافه کرد: این آموزش‌ها به صورت پیامک، از طریق سایت و همچنین با کمک مددکاران کمیته امداد به صوت مداوم در حال ارائه به مددجویان است.

قربانی تاکید کرد: تمام خدمات کمیته امداد به صورت آنلاین در دسترس خانواده‌های تحت حمایت قرار گرفته و مددجویان می‌توانند با مراجعه به پایگاه خدمات اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.e.emdad.ir یا تماس تلفنی با شماره ۰۹۶۸۸۷ درخواست‌ خود را ثبت کنند و پیگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ رقمی معادل ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مازیار محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در زمنیه تامین مسکن برای مددجویان اظهار داشت: آنچه که در سال گذشته در بخش مسکن مددجویی انجام شده از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو، وام قرض‌الحسنه بوده است.

وی اضافه کرد: طی یکسال گذشته 32 مورد کمک به خرید، 99 مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و 962 مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه‌شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری 50 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و ... مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه