Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمد گلفشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم با اشاره به اجرای طرح فرشتگان رحمت با مشارکت خیرین و همکاری داوطلبان همزمان با اعیاد شعبانیه در قم، افزود: تلاش برای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها از اهداف جمعیت هلال احمر است.

او با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود در جامعه خانواده‌های بیماران کرونایی و صعب العلاج در طرح فرشتگان رحمت تحت پوشش قرار گرفتند، بیان کرد: به منظور اجرای این طرح ۵۰۰ وعده غذای گرم به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) میان خانواده‌های بیماران کرونایی و بیماران صعب العلاج به ارزش ۷۰ میلیون ریال توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه خیرین نقش مؤثری در خدمت رسانی به ویژه در شرایط موجود جامعه دارند، افزود: متأسفانه مشکلات خانواده‌های برخی از بیماران برای تهیه اقلام معیشتی و تغذیه‌ای بیشتر شده است که خیرین می‌تواند در اجرای طرح «نذر زندگی» با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خانواده‌های کم برخوردار را حمایت کنند.

او بیان کرد: عموم خیرین و داوطلبان می‌توانند اقلام غیرنقدی شامل گوشت، برنج، حبوبات، روغن، مرغ، ماکارونی، رب و ... را به واحد مددکاری جمعیت هلال احمر شهرستان قم واقع در خیابان ساحلی بعد از فرمانداری، نبش کوچه ۱۷ تحویل دهند.

گلفشان ادامه داد: خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۴۰۲۰ نزد بانک ملت به شناسه ۳۵۰۰۰۸۰۵۷۱۵۱ ویژه پروژه قربانی واریز کنند.

انتهای پیام/الف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعیاد شعبانیه اعیاد شعبانیه هلال احمر قم جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: از زمان آغاز جنگ غزه، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص ارسال کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد و جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون و رؤسای جمعیت‌های هلال احمر فلسطین، مصر و سایر کشور‌های منطقه برگزار کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: در این جلسات برای ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافق شد که پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق در دست اقدام است.

وی افزود: در مراسم روز قدس و عید سعید فطر، مردم نوعدوست استان زنجان در ۱۰ صندوق مستقر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

هاشمی گفت: هموطنان نوعدوست و علاقمند کمک به مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: علاوه بر آن، صندوق‌های کمک نیز در شعب و مرکز استان فعال است.

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری