Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدرضا شهدادی گفت: امروز در آستانه میلاد با خیر و برکت امام عصر (عج) با همراهی جمعی از خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت از بیماران بستری در بیمارستان امام خمینی جیرفت عیادت و دلجویی کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، مسئول کانون مرکزی به همراه جمعی از  خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت با در دست داشتن پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام از بیمارستان امام خمینی جیرفت بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 



حجت الاسلام «محمدرضا شهدادی» در حاشیه بازدید از بخش های بیمارستان امام خمینی جیرفت، گفت: این بازدید در آستانه میلاد با خیر و برکت امام عصر (عج) و با هدف ترویج فرهنگ عیادت از بیماران و ایجاد فضایی معنوی برای الفت بیشتر قلوب بیماران با امام رئوف و مهربانی انجام شد.

 

 

 

 


مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت افزود: در این بازدید سعی کردیم با سرکشی از بخش های مختلف از جمله داخلی، اطفال، دیالیز، ارتوپدی و اورژانس، با اهدا تبرکی های حرم مطهر رضوی از بیماران عیادت و دلجویی کنیم.

 

 



وی در پایان از زحمات مسئولین، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی جیرفت تشکر و برای بیماران آرزوی بهبودی و سلامتی کرد.

 

 

 


شایان ذکر است؛ در طول مدت بازدید، خادمیاران رضوی با هم خوانی، سروده هایی را در مدح امام رضا علیه السلام قرائت کرده و فضای بیمارستان را با نام و یاد امام رضا علیه السلام عطر آگین کردند.

 

 

 

 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا ع عیادت عیادت از بیماران بیمارستان امام خمینی جیرفت خادمیاران رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم

حجم ویدیو: 7.80M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم