Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@12:10:00 GMT

تولید روزانه 18 هزار ماسک توسط گروه جهادی معین/گفت‌وگو با دانشجویان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۹۶۴۹

تولید روزانه 18 هزار ماسک توسط گروه جهادی معین/گفت‌وگو با دانشجویان

‍‍‍‍‍‍

اعضای گروه جهادی معین اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با راه اندازی کارگاهی روزانه 18 هزار ماسک و 300 گان پزشکی برای مقابله با کرونا تولید و به وزارت بهداشت تحویل می دهند.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با شیوع کرونا در کشور و نیاز مردم به برخی از اقلام بهداشتی مانند ماسک و موادضدعفونی کننده، گروه های مختلف جهادی پای کار آمدند و در هرجایی احساس کردند کمبود یا مشکلی وجود دارد، شبانه روز تلاش کردند تا این کمبودها و مشکلات از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان فعالیت گروه های جهادی دانشجویی بسیار قابل توجه بود و دانشجویان از بسیج دانشجویی گرفته تا اتحادیه ها و تشکل های مختلف دانشجویی هرکاری می توانستند انجام دادند تا این ایام مردم با مشکلات کمتری مواجه شوند.

در این میان اعضای گروه جهادی معین اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل هم از زمان شیوع کرونا در کشور برای مبارزه با این ویروس منحوس تلاش کردند.

در همین راستا ۴۰  نفر از اعضای گروه جهادی معین از همان ابتدا با راه اندازی کارگاهی در حال تهیه ماسک هستند.

بخشی از گروه جهادی معین نیز به خانواده‌های علاقمند تهیه ماسک را آموزش می‌دهند و بعد از آن که کار آموزش به اتمام رسید با ارائه مواد اولیه برای تولید ماسک به این خانواده ها، آنها را در این کار خیر و جهادی شریک می‌کنند. بعد از آماده شدن ماسک‌ها توسط خانواده‌های علاقمند، این ماسک‌ها جمع آوری و به همراه ماسک هایی که در کارگاه توسط دانشجویان تولید شده، استریل شده و به وزارت بهداشت ارائه می‌شود.

دانشجویان جهادگر در گروه جهادی معین روزانه ۱۸ هزار ماسک تولید می‌کنند، که حدود ۵ تا ۶ هزار عدد از این ماسک‌ها توسط خانواده های جهادی و ما بقی هم در کارگاه تولید می‌شود.

دانشجویان جهادی همچینن در کنار تولید ماسک‌ روزانه بیش از ۳۰۰ گان پزشکی تولید می‌کنند.

گفتنی است عنوان گروه جهادی معین، برگرفته از نام مرحوم «معین رئیسی» از ادوار شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل است.

لازم به ذکر است در ادامه می توانید فیلمی از مصاحبه ها و فعالیت های اعضای گروه جهادی معین را مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان وزارت بهداشت فیلم تولید خانواده ها ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل ناترازی برق در کشور را رفع می کنیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   آیت الله سید ابراهیم رئیسی در حاشیه افتتاح دو واحد گازی نیروگاه برق سمنان گفت : از ابتدای دولت سیزدهم ۲۲ هزار مگاوات ناترازی برق داشتیم که با اقدامات جهادی ۸ هزار مگاوات تولید برق جدید وارد مدار شد.
وی با بیان اینکه راه اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان با ظرفیت ۳۶۶ مگاوات، زودتر از موعد مقرر کاری بزرگ، جهادی و ارزشمند بوده است اظهار امیدواری کرد: با این طرح‌های جهادی و با کمک وزارت خانه‌های صمت و نیرو در تولید برق به نحوی عمل کنیم که ناترازی برق رفع شود.
رئیس جمهور با بیان اینکه طرح‌های تامین آب در استان سمنان پیگیری می‌شود گفغت: امروز طرح آب رسانی در گرمسار و آرادان و ایوانکی اجرا شد و در شاهرود و دامغان هم پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • مشکل ناترازی برق در کشور را رفع می کنیم