Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@11:23:28 GMT

سخنگوی دولت: هنوز هم شعار ما «در خانه بمانید» است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۹۶۶۱

آفتاب‌‌نیوز :

علی ربیعی در نشست خبری هفتگی‌ خود با اصحاب رسانه که طبق روال هفته‌های گذشته در جهت مبارزه با ویروس کرونا به شکل مجازی تشکیل شد، در ارتباط با طرح فاصله گذاری اجتماعی که توسط رئیس حمهور مطرح شد اظهار کرد: طرح دولت تا کاهش ملموس کرونا خواهد بود. من مایل هستم بر اساس مطالبی که شنیدم یا خواندم بگویم تصمیم گیری‌هایی که انجامش شده بر اساس نظر کارشناسان بویژه کارشناسانحوزه سلامت و بهداشت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان دیدگاه‌های متفاوتی دارند که از نظر همه بهره گرفته‌ایم. نظر ما آن چیزی است که وزیر بهداشت گفت.

وی ادامه داد: اساس سلامت بودن مردم به علاوه حفظ زندگی و معیشت مردم یعنی زیست اقتصادی و اجتماعی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی است. حفظ جان مردم کانون اصلی و در کنار آن حفظ زندگی اجتماعی با پرتکل فاصله گذاری است. تناقض بین سلامت و تصمیمات وجود ندارد. هر تصمیمی که می گیریم اولویتش سلامت است.

ربیعی گفت: ستاد ملی کرونا که از اسفند ماه با حضور رئیس جمهور، رئیس کل نیروهای مصلح، دادستان کشور و وزرا تشکیل شده همه جوانب فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و اقتصادی را در نظر گرفته است. دو سوم وقت هیئت وزرا به موضوع کرونا اختصاص دارد و تصمیمات خوبی هم اتخاذ شده است.

وی گفت: با همراهی که مردم خواهند کرد از این مشکل عبور می کنیم. هنوز هم شعار ما در خانه بمانید است و تلاشمان برای اقناع مردم جهت در خانه ماندن است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی ربیعی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» آغاز شد و با برنامه‌های متعدد ادامه خواهد یافت.

به گزارش «تابناک»، محمد چکشیان در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت کار و کارگر در تشریح برنامه‌ها و اقدامات در هفته کارگر، اظهار داشت: برای گرامیداشت این هفته از هشت ماه قبل کار را آغاز کردیم. با صدور فراخوان جشنواره «امتنان» به هشت میلیون کارگر پیامک ارسال شد تا کارگران بتوانند توانایی خود را نشان بدهند. در نهایت این جشنواره ۲۶ برگزیده کشوری انتخاب شدند که هفته آینده با حضور رئیس جمهور تقدیر خواهند شد.

رئیس ستاد اجرایی هفته گرامیداشت کار و کارگر افزود: اوایل اسفند ۱۴۰۲ دبیرخانه هفته کارگر به ریاست وزیر تعاون شکل گرفت و ستاد بزرگداشت نیز تشکیل شد. برای برگزاری این هفته ۹ کمیته تخصصی تشکیل و با استانداران هر استان صحبت شد تا برنامه‌های هفته کارگر را در برنامه خود قرار بدهند. برای نخستین بار سازمان‌های بیرونی نیز به این کمیته دعوت شدند.

نایب رئیس شورای سیاست‌گذاری تاکید کرد: در این هفته چند برنامه کلان داریم که در سطح ملی انجام می‌شود. یکی از برنامه‌ها اختتامیه جشنواره امتنان با حضور رئیس جمهوری است که ۱۱ اردیبهشت همزمان با روز کارگر برگزار می‌شود. برنامه دیگر مربوط به فردا (سه‌شنبه) است که تجدید میثاق با امام خمینی (ره) با حضور وزیر تعاون است. دیدار با حدود ۲ هزار کارگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: حضور در گلزار شهدا، بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونان وی از کارخانه‌ها، سخنرانی وزیر کار در نماز جمعه تهران، حضور معاونین وزیر در نمازجمعه استان‌های کشور، ۸ اردیبهشت مراسم اعطای نشان به کارخانه‌ها اقتصاد مقاومتی، ۹ اردیبهشت تجلیل از جامعه زنان کار و تولید، ۱۰ اردیبهشت نشست وزیر تعاون با جامعه کارگری از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است. در سطح استان‌ها، سازمان‌ها، تشکیل‌های کارگری و کارفرمایی حدود ۱۰۰ برنامه اجرایی خواهد شد.

چکشیان خاطرنشان کرد: مکاتبه‌ای با ستاد اقامه نماز جمعه داشتیم که ائمه جمعه سراسر کشور به موضوع کار و کارگر بپردازند.

معاون وزیر کار ادامه داد: «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» شعار هفته کارگر است و هشتگ هفته کار و کارگر «پای کار ایرانیم» انتخاب شده است. اولین لیگ سراسری تنیس روی میز کارگران برای نخستین بار امسال برگزار خواهد شد و در سطح بازی‌های ملی و بزرگ کشور فعالیت خواهد کرد.

وی گفت: روز‌های هفته کارگر با عناوین مختلف نام‌گذاری شده‌اند به این ترتیب که ۵ اردیبهشت کارگر تجدید میثاق با امام ره، رهبری و شهدا، ۶ اردیبهشت کارگر فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، ۷ اردیبهشت کارگر تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان، ۸ اردیبهشت کارگر منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت، ۹ اردیبهشت کارگر ایمنی سلامت و بهداشت کار، ۱۰ اردیبهشت کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم و ۱۱ اردیبهشت کارگر، ایمان، امید و همدلی نام‌گذاری شده‌اند.

دیگر خبرها

  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • ۵۰۰میلیون دلار پروژه توسط متخصصان ایرانی در سریلانکا اجرا شده است
  • توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم
  • در سفر‌های خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی، شعار هفته کار و کارگر
  • وجود ۳۸۰ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سلامت یکی از حقوق‌های اساسی هر فرد است