Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، علی ربیعی در نشست خبری هفتگی‌ خود با اصحاب رسانه که طبق روال هفته‌های گذشته در جهت مبارزه با ویروس کرونا به شکل مجازی تشکیل شد، در ارتباط با طرح فاصله گذاری اجتماعی که توسط رئیس حمهور مطرح شد اظهار کرد: طرح دولت تا کاهش ملموس کرونا خواهد بود. من مایل هستم بر اساس مطالبی که شنیدم یا خواندم بگویم تصمیم گیری‌هایی که انجامش شده بر اساس نظر کارشناسان بویژه کارشناسانحوزه  سلامت و بهداشت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کارشناسان دیدگاه‌های متفاوتی دارند که از نظر همه بهره گرفته‌ایم. نظر ما آن چیزی است که وزیر بهداشت گفت.

وی ادامه داد: اساس سلامت بودن مردم به علاوه حفظ زندگی و معیشت مردم یعنی زیست اقتصادی و اجتماعی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی است. حفظ جان مردم کانون اصلی و در کنار آن حفظ زندگی اجتماعی با پرتکل فاصله گذاری است. تناقض بین سلامت و تصمیمات وجود ندارد. هر تصمیمی که می گیریم اولویتش سلامت است.

ربیعی گفت: ستاد ملی کرونا که از اسفند ماه با حضور رئیس جمهور، رئیس کل نیروهای مصلح، دادستان کشور و وزرا تشکیل شده همه جوانب فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و اقتصادی  را در نظر گرفته است. دو سوم وقت هیئت وزرا به موضوع کرونا اختصاص دارد و تصمیمات خوبی هم اتخاذ شده است.

وی گفت: با همراهی که مردم خواهند کرد از این مشکل عبور می کنیم. هنوز هم شعار ما در خانه بمانید است و تلاشمان برای اقناع مردم جهت در خانه ماندن است.

ادامه دارد

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران علی ربیعی سخنگوی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ "سعید زینلی" در این خصوص گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد می‌باشد. 
وی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و آرامش شهروندان، طرح مبارزه با سرقت را با اولویت کاهش سرقت در دستور کار خود قرار دادند. 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد تصریح کرد: با تلاش ماموران پلیس، در هفته گذشته ۳ سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر شدند. 
زینلی گفت: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان، آنها به ۷ فقره سرقت در شهر یزد اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده به دادسرا تحویل داده شدند. 
سرهنگ زینلی افزود: شهروندان هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از انواع سرقت را جدی گرفته و پلیس را در راه مبارزه با سرقت یاری کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • حقابه هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • حق‌آب هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • دستگیری ۳ سارق در یزد
  • «سنجش سلامت» نوآموزان کرمانی تا پایان اردیبهشت انجام می شود
  • پایان اردیبهشت؛ آخرین مهلت سنجش سلامت نوآموزان
  • حوزه پزشکی در دوران گذار از مدرن به پزشکی شخصی‌سازی است